دانلود و خرید کتاب چرا برعکس اتفاق میوفته؟ زهره صبوری فرد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چرا برعکس اتفاق میوفته؟ اثر زهره صبوری فرد

کتاب چرا برعکس اتفاق میوفته؟

ویراستار:هادی شکری
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب چرا برعکس اتفاق میوفته؟

کتاب چرا برعکس اتفاق میوفته؟ نوشتۀ زهره صبوری فرد و حاصل ویراستاری هادی شکری است. انتشارات مانیان این کتاب راهنما را روانۀ بازار کرده است.

درباره کتاب چرا برعکس اتفاق میوفته؟

در عصر جدید راه‌هایی پیش روی شما است که با بهره‌گیری از آن‌ها می‌توانید به بهترین‌ها در زندگی دست پیدا کنید. سؤال این است که آیا این راه‌ها برای همه جواب می‌دهد یا عکس آن هم ممکن است اتفاق بیفتد؟ کتاب چرا برعکس اتفاق میوفته؟ علل مختلف نائل‌شدن به رؤیاها و خواسته‌هایمان را بررسی کرده و به این موضوع پرداخته است که چه عواملی ما را از رسیدن به خواسته‌ها دور می‌کند. گفته شده است که بهترینِ تکنیک‌ها برای پیشرفت در زندگی، تلاش و تمرکز و تکرار است و البته سرلوحۀ تمام این تکنیک‌ها شکرگزاری و سپاسگزاری از خداوند است. قدردانی از کائنات و خداوند برای آنچه در زندگیتان دارید، نعمت‌های بیشتری را به زندگی شما وارد می‌کند و در عوض هر چقدر ناسپاس و قدرنشناس باشید، نعمت‌های داده‌شده از شما گرفته می‌شود. آن وقت است که به خود می‌گویید چرا برعکس اتفاق میوفته؟ 

خواندن کتاب چرا برعکس اتفاق میوفته؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب راهنما را به دوستداران مطالعه درمورد پیشرفت و سپاسگزاری در زندگی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب چرا برعکس اتفاق میوفته؟

«فصل اول شور - هیجان درونی

شوق و هیجان برای هر امری واجب و لازم است و چون برای رسیدن به خواسته‌ها باید یک حس درونی باشد لازم است در پرورش و رشد و ارتقای آن تلاش نمایید که قطعاً نتایج قابل‌توجهی را خواهید گرفت. وقتی برای رسیدن به هدف خود انگیزه داشته باشید خود را به هر آب و آتشی خواهید زد تا به هدف موردنظر خود برسید. وقتی تلاش می‌کنید، لذت می‌برید؛ چون هدفتان برایتان باارزش است؛ اما اگر فقط از روی هوای نفس و برای اینکه یک راهی را رفته باشید مطمئناً تلاشی قابل‌قبول و شایسته هم انجام نمی‌دهید؛ چون انگیزه‌تان برای رسیدن بـه آن هـدف ضعیف است. مثالی برایتان می‌زنم فرض کنید شما در حال خریدن یک‌خانه هستید. گزینه‌هایی از ایـن خـانـه در ذهـن خـود داریـد کـه قطعـاً اولویت‌بندی هم کرده‌اید تا بتوانید خانه‌ای کـه دوسـت دارید را بخرید. مثل مبلغش تعداد اتاق‌هایش - نوساز بودن یا قدیمی‌ساز بودن نورگیر بودن و خلاصه مواردی ازاین‌قبیل وقتی به دنبال خانه می‌گردید و بـه بنگاه‌های مختلف سر می‌زنید در ابتدا مواردی که مد نظرتان هست را به بنگاهی می‌گویید و انتظار دارید که به همان خانه. برسید؛ چون رسیدن به هدفتان بسیار مهم می‌باشد.

انتخاب صحیح

در مورد هدف‌هایتان هر چه می‌توانید دقت عمل داشته باشید؛ زیرا اگر انتخاب صحیحی را انجام ندهید، قطعاً در راه رسیدن به رؤیای زیبایتان یا همان هدفتان به دردسر خواهید افتاد. انتخاب صحیح یعنی اینکه اول برای محک‌زدن خودتان قدم بردارید؛ یعنی ببینید به چه چیز علاقه دارید و چقدر مصمم هستید؛ چون اگر علاقه و انگیزه‌ای برای دستیابی به مسئله موردعلاقه‌تان در وجود شما نباشد و عزم راسخ برای رسیدن به آن هدف نداشته باشید، شک نکنید که شکست خواهید خورد و باید قید علاقه‌تان را بزنید، اما اگر باتوجه‌به مورد انتخاب‌شده‌تان، گام برداشته و تمام موارد اطراف آن هـدف را بررسی نمایید، موفقیت شما حتمی. است؛ مثلاً تصمیم می‌گیرید که سفری به اروپا که همیشه در ذهنتان درخشان و آرزوی دیرینۀ شما بوده، داشته باشید باید تمام جوانب رفتن به این سفر رؤیایی را در نظر آورده و اگر مشکلی بر سر راه شما ممکن است باشد را برداشته و بـا خاطری آسوده این سفر را آغاز نمایید و تا پایان، از کلیـه مـوارد سـفـر و تفریحات آن، لذت کامل را ببرید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۷۴٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۱۰ صفحه

حجم

۵۷۴٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۱۰ صفحه

قیمت:
۴۹,۰۰۰
تومان