دانلود و خرید کتاب پرنده ها جیل مک دونالد ترجمه آناهیتا حضرتی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پرنده ها اثر جیل مک دونالد

کتاب پرنده ها

معرفی کتاب پرنده ها

کتاب پرنده ها نوشتۀ جیل مک دونالد و ترجمۀ آناهیتا حضرتی است و انتشارات پرتقال آن را به چاپ رسانده است. این کتاب بخشی از مجموعۀ سلام دنیا است و با تصاویری زیبا و نوشته‌هایی مختصر به کودکان کمک می‌کند تا با انواع پرندگان بیشتر آشنا شوند و اطلاعات بیشتری کسب کنند.

درباره کتاب پرنده ها

پرندگان از نظر شکل ظاهری تنوع بسیاری دارند و همین موضوع شناخت و مطالعه دربارۀ آن‌‌ها را جذاب‌تر کرده است. با خواندن کتاب پرنده ها کودکان با انواع مختلف آن‌ها، محل زندگی‌شان و ویژگی‌های منحصربه فردی که دارند بیشتر آشنا می‌شوند. رنگ‌آمیزی‌های کتاب بسیار زیبا و سرشار از رنگ‌های جورواجور است و جملات کتاب نیز مناسب کودکان خردسال، کوتاه و مختصر نوشته شده‌اند. با خواندن این کتاب بچه‌ها وارد دنیای پر از شگفتی و زیبایی پرندگان می‌شوند. 

خواندن کتاب پرنده ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به تمامی کودکانی که دوست دارند دربارۀ پرندگان اطلاعات بیشتری کسب کنند، پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره جیل مک دونالد

جیل مک دونالد تصویرگر و نویسنده آمریکایی است. او از سنین پایین عاشق نقاشی کشیدن، به خصوص رنگ‌آمیزی بوده است. جیل مک دونالد از دانشگاه طراحی رود آیلند فارغ التحصیل شده است. 

بخشی از کتاب پرنده ها 

«دور و اطراف ما پر از پرنده است. آن‌ها توی هوا پرواز می‌کنند، لابه‌لای درخت‌ها آواز می‌خوانند و روی زمین جست‌وخیز می‌کنند. خروس با آواز بلندش خبر می‌دهد که روز جدیدی شروع شده است.» 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

حجم

۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان