دانلود و خرید کتاب کار و بار؛ من حیوانات را دوست دارم استیو مارتین ترجمه میترا امیری لرگانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کار و بار؛ من حیوانات را دوست دارم اثر استیو مارتین

کتاب کار و بار؛ من حیوانات را دوست دارم

معرفی کتاب کار و بار؛ من حیوانات را دوست دارم

کتاب کار و بار؛ من حیوانات را دوست دارم نوشتهٔ استیو مارتین و ترجمهٔ میترا امیری لرگانی و ویراستهٔ آزاده کامیار و سهیلا نظری است. انتشارات پرتقال این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این کتاب برای کودکان نوشته شده است.

درباره کتاب کار و بار؛ من حیوانات را دوست دارم

کتاب کار و بار؛ من حیوانات را دوست دارم با تصویرسازی‌های «روبرتو بلفری» منتشر شده است. این کتاب برای علاقه‌مندان به حیوانات است. در این کتاب ۲۳ شغل مرتبط با حیوانات معرفی شده است؛ مثل مدیر اسطبل، دام‌پزشک حیوانات مزرعه،‌ مربی سگ راهنما، عکاس حیوانات و جانورشناس؛ همچنین به یک روز کاری افرادی که این شغل‌ها را دارند، پرداخته شده است. استیو مارتین در این کتاب به کودکان می‌گوید که اگر حیوانات را دوست دارند می‌توانند چه شغل‌هایی در این زمینه داشته باشند. او در این کتاب از سختی آن کارها و ویژگی‌هایی که افراد برای داشتن آن شغل باید داشته باشند، می‌گوید. کتاب از زبان شاغلان هر حرفه روایت می‌شود. آن‌ها درباره‌ٔ اینکه از کجا شروع کرده‌اند و چقدر برای کارشان تلاش کرده‌اند، می‌گویند؛ همچنین از وظایفی که هر روز باید انجام دهند، سخن می‌گویند. در پایان هم یک بخشی وجود دارد به نام «بهترین و بدترین بخش شغل من» که افراد از بخش‌هایی از شغلشان که دوستش ندارند و بخش‌هایی که با انجام آن حس خوبی پیدا می‌کنند، می‌گویند. نکته‌های بامزه‌ای هم در کتاب وجود دارد که لبخند به لب‌های خواننده می‌آورد.

خواندن کتاب کار و بار؛ من حیوانات را دوست دارم را به چه کسی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کودکان بالای ۱۰ سال و به‌ویژه کودکانی که به حیوانات علاقه دارند، پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب کار و بار؛ من حیوانات را دوست دارم

«بعد به محل نگهداری پرنده‌ها می‌روم. بررسی می‌کنم ببینم همه‌ی پرنده‌ها آب و غذا خورده‌اند. اینجا یک بیمار جدید داریم؛ باقرقره‌ای که بالش شکسته. البته همه‌ی پرنده‌ها اینجا نیستند. دو غاز کانادایی آسیب‌دیده داریم که توی دریاچه‌ی کوچکمان زندگی می‌کنند. هروقت حالشان خوب شد، خودشان خیلی راحت پرواز می‌کنند و می‌روند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۴۸ صفحه

حجم

۶٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۴۸ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان