دانلود و خرید کتاب جواب مامان با من (جلد اول) شهرام شفیعی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جواب مامان با من (جلد اول) اثر شهرام شفیعی

کتاب جواب مامان با من (جلد اول)

معرفی کتاب جواب مامان با من (جلد اول)

کتاب جواب مامان با من (جلد اول) به قلم شهرام شفیعی تالیف شده است و انتشارات پرتقال آن را به چاپ رسانده است. در این کتاب که به زبانی طنز نوشته شده، ماجراهای خانواده‌ای چهار نفره و غیرمعمولی را می‌خوانیم که مدام اتفاقات عجیب و غریبی را از سر می‌گذرانند. 

درباره کتاب جواب مامان با من (جلد اول)

در کتاب جواب مامان با من، با خانواده‌ای عجیب و غریب مواجه هستیم. آقای جوش‌شیرین پدر خانواده است، مامان دارچین همسر اوست و پسرشان هم کلوچه نام دارد. البته شخصی هم به اسم دایی سمباده وجود دارد که معلوم نیست چرا پیش آن‌ها زندگی می‌کند و حیوان خانگی‌اش هم یک شتر است. از روی همین توضیحات کوتاه می‌شود فهمید که با یک خانواده عادی طرف نیستیم، پس مطمئنا اتفاقاتی که برای این خانواده رخ می‌دهد هم قرار نیست مثل دیگر خانواده‌ها باشد.

ماجرای این کتاب از این قرار است که مامان دارچین به آقای جوش‌شیرین و دایی سمباده دستور می‌دهد تا به مناسبت جشن تولد مربی بسکتبال کلوچه، بروند و برای او هدیه‌ای مناسب پیدا کنند. دایی سمباده و آقای جوش‌شیرین در ابتدا تمایلی به این کار ندارند، اما مامان دارچین زود از کوره درمی‌رود و در خانۀ آن‌ها کسی نمی‌تواند حرف مامان دارچین را به راحتی رد کند. در نتیجه آن‌ها حالا باید بگردند تا یک هدیۀ خوب برای آقای مربی پیدا کنند و خبر ندارند که چه ماجراهای خنده‌دار و عجیب‌وغریبی انتظارشان را می‌کشد.  

خواندن کتاب جواب مامان با من (جلد اول) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به تمامی افرادی که به داستان‌های طنز علاقه دارند، پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره شهرام شفیعی 

شهرام شفیعی دوم بهمن‌ماه سال ۱۳۴۹ در تهران متولد شد. او دانش‌آموخته رشته زبان و ادبیات فارسی است و تاکنون سرویراستاری مطبوعات مختلفی را بر عهده داشته و ویراستاری حدود ۱۰۰ کتاب را در کارنامه‌ خود دارد. او همچنین به عنوان نویسنده با نشریات متعددی همکاری دارد. شفیعی تاکنون از ۲۰ جشنواره جایزه دریافت کرده است. او در اغلب آثارش با زبانی طنز به مسائل سیاسی و اجتماعی می‌پردازد.

بخشی از کتاب جواب مامان با من (جلد اول)

«مامان دارچین به زور ما را از خانه بیرون کرد و گفت: «بروید... زود یک هدیۀ آبرومند با قیمت مناسب بخرید. زود هم آن را ببرید خانۀ آقای مربی، تحویل بدهید و برگردید.» من و دایی سمباده هیچ‌وقت حوصلۀ هدیه خریدن نداریم. برای هدیه خریدن آدم باید مقداری فکر کند و به مغزش فشار بیاورد؛ اما سمباده همیشه می‌گوید: «این دیگر زیاده‌روی است؛ یعنی شما می‌گویید هم پول بدهیم و هم فکر کنیم؟! من اگر می‌توانستم فکر کنم، می‌رفتم یک پل هوایی طراحی می‌کردم! این آدم فقط یک کار کرده که آن هم به دنیا آمدن بوده! پس چرا ما باید برای جشن تولدش دوتا کار انجام بدهیم؟!»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

حجم

۷٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

قیمت:
۳۸,۰۰۰
۱۹,۰۰۰
۵۰%
تومان