دانلود و خرید کتاب پس اندازش کن! سیندرز مک لئود ترجمه مریم عظیمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پس اندازش کن! اثر سیندرز مک لئود

کتاب پس اندازش کن!

معرفی کتاب پس اندازش کن!

کتاب «پس اندازش کن!» نوشتۀ سیندرز مک لئود، ترجمۀ مریم عظیمی و ویراستۀ سمیه حیدری است و انتشارات مهرسا آن را منتشر کرده است. پس اندازش کن! کتابی است که مفهوم پس‌انداز‌کردن را با کمک خرگوشی به نام هانی به کودکان آموزش می‌دهد. 

درباره کتاب پس اندازش کن!

پس‌اندازش کن داستانی خرگوشی به نام هانی است که ۵ برادر و خواهر کوچک‌تر از خودش دارد. او معمولاً از برادر و خواهرهایش مراقبت می کند و برای این کارش هفته‌ای 2 هویج می‌گیرد. هویج در دنیای خرگوشی همان پول است. نگهداری از ۵ خرگوش کوچولوی بازیگوش و سربه هوا واقعاً کار سختی است. یک روز که هانی از شلوغی و سرو صدای زیاد خسته شده بود به این فکر کرد که دلش یک خانۀ آرام می‌خواهد. هانی در ابتدا تصور می‌کرد خرید خانه کار بسیار ساده ای است و پدرش می‌تواند برای او خانه بخرد اما با توضیحات پدر متوجه می‌شود که هنوز برای داشتن خانۀ واقعی خیلی کوچک است و حتی برای داشتن یک خانۀ عروسکی هم هانی باید پول‌هایش را پس انداز کند.

پس‌اندازش کن یک کتاب تصویری است که مفاهیم مربوط به سواد مالی را از طریق جمله‌های کوتاه و تصاویر ساده، بامزه و جالب به خواننده منتقل می‌کند. سیندرز مک‌لئود در کتاب پس‌اندازش کن با زبانی ساده و قابل‌فهم به کودکان مفاهیمی مثل پس‌انداز، هدف از پس‌انداز، برنامه‌ریزی و بودجه‌بندی را آموزش می‌دهد. کتاب‌هایی مثل پس‌اندازش کن این فرصت را برای والدین فراهم می‌کند که بتوانند دربارۀ مسئله‌ای مثل پول با کودکانشان صحبت کنند و بعد از خواندن کتاب پس‌اندازکردن را با فرزندشان تمرین کنند. این فعالیت‌ها باعث می‌شود که هوش مالی کودکان تقویت و عادات درست و مناسب از همان سنین کودکی در آن‌ها نهادینه شود.

 پس‌اندازش کن یکی از کتاب‌های مجموعۀ ۴ جلدی قصه‌های بانی مانی است که هدفشان آموزش سواد مالی به کودکان است و به دلیل موضوعات خلاقانه‌ای که دارد موردتوجه هم کودکان و هم والدین قرار گرفته است. جلدهای دیگر از این مجموعه عبارت است از: «خرجش کن»،‌ «به دستش بیار» و «قسمتش کن».

خواندن کتاب پس اندازش کن! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به علاقه‌مندان به کتاب‌های کودک، کودکان ۵ تا ۷ ساله و کسانی که می‌خواهند استفادۀ درست از پول را به کودکانشان آموزش دهند پیشنهاد می‌کنیم.

درباره سیندرز مک‌لئود

سیندرز مک‌لئود در تورنتو، کانادا به دنیا آمده است. دنیای نقاشی و کارتون سیندرز زمانی آغاز شد که پدرش در کودکی، برای ساکت‌ و آرام‌کردن او، تشویقش کرد تا در رستوران نقاشی بکشد. او در سال ۱۹۷۹، به انگلستان مهاجرت کرد، در رشتهٔ گرافیک در سامرست، درس خواند و در لندن مشغول فیلم‌سازی شد. سیندرز می‌نویسد، می‌خواند و در یک گروه موسیقی دونفره، ویلون‌سل می‌نوازد. سیندرز سال ۱۹۹۱، به اسکاتلند رفت تا در آنجا برای مجلهٔ بیریتیش‌پرس کاریکاتور بکشد. در سال ۲۰۰۰، کارتون‌های سیاسی او تحت کتابی به نام قوانین برومی گردآوری و چاپ شد. در سال ۲۰۰۱، او به کانادا بازگشت تا فعالیت‌هایش را در آنجا از سر بگیرد و جایزه‌های معتبری هم در زمینهٔ روزنامه‌نگاری دریافت کرد. در سال ۲۰۱۳، تصمیم گرفت کمی از کارهای رسانه‌ای فاصله بگیرد تا به پروژه‌های شخصی‌اش مانند نوشتن رمان برای جد مادری اسکاتلندی‌اش یا کتاب‌های سواد مالی کودکان بپردازد.

بخشی از کتاب پس اندازش کن!

«می‌دانم چه می‌گویی، هانی! اما خانه خریدن یک عالمه پول می خواهد. 

اشکالی ندارد، بابایی! شما برایم می‌خرید

آخی،‌طفلکی! ببخشید هانی جان! ولی من این همه پول ندارم بابا.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۳٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

حجم

۲۳٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

قیمت:
۱۸,۹۰۰
۹,۴۵۰
۵۰%
تومان