دانلود و خرید کتاب ضروریات تحقیق علیرضا ملکی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ضروریات تحقیق اثر علیرضا ملکی

کتاب ضروریات تحقیق

معرفی کتاب ضروریات تحقیق

کتاب ضروریات تحقیق نوشتهٔ علیرضا ملکی و فاطمه مظلومی کناری و مریم لامی زاده است و انتشارات متخصصان آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب ضروریات تحقیق

مقاله‌­نویسی به­‌ویژه نگارش مقاله‌­های علمی و پژوهشی در سال­‌های اخیر به‌شدت موردتوجه واقع شده است و پژوهشگران زیادی اقدام به نگارش مقاله‌­های علمی می‌­کنند. مشخصاً نوشتن مقاله‌­های علمی موجب بروز یافته‌های جدید درباره موضوع آن مقاله می­‌شود و این کار کمک شایانی به رشد و توسعه دانش در جهان می‌­کند. علاوه بر این، مقاله‌­نویسی تبدیل به یکی از دغدغه‌­های اصلی دانشجویانی شده است که قصد چاپ مقاله و تقویت رزومه از این طریق را دارند. مقاله‌­نویسی یکی از سخت‌­ترین مراحل تحقیقی و پژوهشی دانشجویان است؛ بنابراین، مقاله­‌نویسی را می­‌توان یکی از مهارت­‌های ضروری دنیای امروز به شمار آورد که می‌­تواند درهای موفقیت و علمی زیادی به روی ما و دنیا بگشاید.

کتاب­‌های مشابه زیادی در این حوزه در سراسر دنیا به چاپ رسیده است، اما کتاب ضروریات تحقیق دارای نوآوری­‌ها و فواید ذیل است:

این کتاب، ترکیبی از مطالب مربوط به نگارش و چاپ و زبان مقاله و پایان‌نامه­‌نویسی را به­‌صورت کاملاً مختصر، مفید و کاربردی ارائه می‌دهد. جهت سهولت در درک مطالب، زبان بخش مربوط به اطلاعات عمومی چاپ مقاله در این کتاب به فارسی و همراه مثال­‌های کاربردی ارائه شده است. قسمت زبان مقاله و پایان­‌نامه­‌نویسی این کتاب، ترکیبی از کاربردی‌­ترین عبارت­‌های بهترین کتاب­‌های این حوزه را ارائه می‌دهد. همچنین برای هر عبارت، یک مثال واقعی از داخل مقالات نوشته شده که به شما این امکان را می­‌دهد تا روش درست استفاده از آن عبارت را فرابگیرید. مطالب این کتاب کاملاً به­‌روز و بر اساس جدیدترین شاخص‌­های علمی است و در نهایت، قیمت این کتاب نسبت به کتاب‌های مشابه خارجی مقرون‌به‌صرفه‌تر است.

کتاب دارای ۲ بخش اصلی است:

۱- اطلاعات عمومی مربوط به مقاله‌­نویسی و مجلات که مخاطب آن، پژوهشگران و دانشجویان تمامی رشته­‌هاست. هدف از این بخش ارائه مطالب ضروری و کاربردی برای پژوهشگران، همچون انتخاب موضوع و عنوان مقاله، آشنایی با انواع مقالات و مجلات، انتخاب مجله مناسب جهت چاپ مقاله و موضوعات مختلف دیگر است.

۲- زبان مقاله­‌نویسی: مخاطب این بخش، پژوهشگران تمامی رشته­‌ها و دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری زبان انگلیسی است. در اول این بخش از کتاب دو فرمت کاربردی آورده شده است که اولی، مناسب نوشتن مقالات علمی و دومی، مناسب نوشتن پایان‌­نامه و رساله دکتری است. در ادامه، این بخش از کتاب شامل عبارات مختلفی به همراه مثال‌های کاربردی برای هر بخش از مقاله، پایان­‌نامه و یا رساله است. علاوه بر این، توضیح مربوط به هر بخش پژوهش در اول آن قسمت، به‌صورت مختصر آورده شده است منابع اطلاعاتی در گردآوری این کتاب، شامل تجربه نویسندگان کتاب، معتبرترین وب­سایت­‌های مجلات علمی و مراکز دانشگاهی دنیا، و برترین کتاب­‌های حوزه روش تحقیق است که نام همگی آنها در فهرست منابع کتاب آورده شده است.

فواید پژوهش و مقاله‌­نویسی عموماً در موارد زیر خلاصه می‌شوند:

توسعه دانش و حل مشکلات جامعه علمی

بررسی و نگاه عمیق‌تر به مفاهیم

به‌دست‌آوردن موقعیت‌های شغلی و تحصیلی مناسب

افزایش شانس گرفتن پذیرش دانشگاه‌ها و مهاجرت

افزایش رتبه علمی به‌عنوان استاد دانشگاه

شانس بیشتر قبولی در مقطع دکتری برای دانشجویان

فراهم‌کردن دانش پیشرفته برای نسل آینده

صاحب‌نظر شدن و افزایش اعتبار نویسنده

تغذیه ذهن و تفکر خلاقانه و انتقادی

خواندن کتاب ضروریات تحقیق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به همهٔ دانشجویان پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

قیمت:
۸۱,۰۰۰
تومان