دانلود و خرید کتاب شاخ به شاخ با جناب تی بن ناتان لاف ترجمه ابوذر مومنی زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شاخ به شاخ با جناب تی بن اثر ناتان لاف

کتاب شاخ به شاخ با جناب تی بن

معرفی کتاب شاخ به شاخ با جناب تی بن

کتاب  «شاخ به شاخ با جناب تی بن» نوشتۀ ناتان لاف، ترجمۀ ابوذر مومنی زاده و ویراستۀ سپیده پاشایی است و انتشارات دلتا آن را منتشر کرده است. کتاب شاخ به شاخ با جناب تی بن داستان بامزه و خنده‌دار گروه ۳ نفرۀ بره،‌بزغاله و لاما است.

درباره کتاب شاخ به شاخ با جناب تی بن

داستان شاخ به شاخ با جناب تی بن دربارۀ یک گروه ۳ نفره متشکل از بره، لاما و بزغاله است که به ترتیب بارنی،‌ شاما و بیلی نام دارند. آن‌ها عجیب، بامزه و کمی هم گیج هستند و معمولاً دست گل به آب می‌دهند اما وقتی باهم دست به یکی می‌کنند از پس هر چیزی برمی آیند. آن‌ها پیش از این توانستند کاری کنند که یک روباه از مزرعه فرار کند و از این بابت بسیار به خودشان می‌بالند و همیشه این اتفاق را برای همه تعریف می‌کنند. این‌بار اتفاق دیگری افتاده و گاوی به نام تی بن از طویله فرار کرده است. حالا آن‌ها باید هر طوری شده او را به آغلش بازگردانند.

کتاب شاخ به شاخ با جناب تی بن به روش اول شخص و از زبان بره روایت می‌شود. بره لحن کاملاً طنزی دارد و حرف هایش خوانندن را به خنده می‌اندازد. او عادت دارد در همه چیز اغراق کند، ترس و‌لرزهایش را پنهان کند و رفتارهایش را عمل شجاعانه جا بزند. داستان این گروه بی کله به موضوعاتی مثل دوستی،‌ زندگی حیوانات مزرعه،‌ خطرات احتمالی،‌ برنامه ریزی،‌ حل مسائل و مشکلات و همجنین پذیرش شکست می‌پردازد. تصاویر کتاب ناتان لاف بسیار جالب، متفاوت و جذاب است و کودکان را سرگرم می کند. کتاب عملیات شکار روباه جلد اول این کتاب است و در آخر داستان به جلد دوم اشاره می‌کند. اتفاقات این گروه بی‌کله بسیار هیجان‌انگیز و خنده‌دار است و کودکان همان‌طور که می‌خواهند چیزهای زیادی مثل شجاعت یاد می گیرند.

خواندن کتاب شاخ به شاخ با جناب تی بن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به علاقه مندان به کتاب‌های هیجان‌انگیز و خنده‌دار، کودکان ۴ تا ۸ ساله و حتی بزرگسالان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب شاخ به شاخ با جناب تی بن

«گفتم: خب اوضاع خیلی خیته. عوضش حساب روباه رو گذاشتیم کف دستش و به همه نشون دادیم که ما پهلوون‌های پشمالو چقدر خفنیم و هرکی با ما در بیفته کارش زاره. بیلی گفت: پهلوون‌های پشمالو؟ اسممون گلۀ بی‌کله بود ها. همه این‌جوری صدامون می‌زنن. تازه، راحت‌تر هم سر زبون می‌چرخه، به جان خودم. گفتم: دلت خوشه ها! مهم اینه که طویله باید مال ما باشه. طویله گرم و نرم بود و صبح تا شب هم بساط بخاری آنجا پهن بود»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۷٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

حجم

۶۷٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

قیمت:
۳۱,۲۰۰
۱۵,۶۰۰
۵۰%
تومان