دانلود و خرید کتاب کلاود (جلد چهارم) جانی مارسیانو ترجمه سیده سودابه احمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کلاود (جلد چهارم) اثر جانی مارسیانو

کتاب کلاود (جلد چهارم)

معرفی کتاب کلاود (جلد چهارم)

کتاب کلاود (جلد چهارم) نوشتۀ جانی مارسیانو و امیلی کنوئث است و با ترجمۀ سیده سودابه احمدی و ویراستاری سپیده پاشایی در انتشارات دلتا به چاپ رسیده است. این کتاب جلد چهارم از مجموعۀ گربه جنگ‌سالار خبیث فضایی است و داستان پسربچه‌ای معمولی به نام راج و گربۀ خبیثش، کلاود را تعریف می‌کند. 

درباره کتاب کلاود (جلد چهارم)

کلاود یک گربۀ معمولی نیست، او امپراتوری است که از یک سیارۀ دیگر به اینجا تبعید شده است. او اکثر اوقات خبیث و دمدمی‌مزاج است و همیشه دنبال به موفقیت رساندن نقشه‌های شوم خودش است. با وجود همۀ این‌ها او بهترین دوست راج است، پسربچه‌ای معمولی اهل بروکلین. در این کتاب، کلاود باز هم یک نقشۀ خبیثانۀ دیگر ریخته است اما عملی کردن این نقشه خیلی دشوار و تقریبا غیرممکن است. کلاود قصد دارد سیارۀ زمین را تحت تصرف خودش دربیاورد اما برای این کار باید اول از همه لشکری از سنجاب‌های زامبی جمع کند. اوضاع به‌قدری پیچیده می‌شود که راج و کلاود حتی توجه اف‌بی‌آی را نیز به خود جلب می‌کنند. آیا کلاود موفق به عملی کردن نقشه‌اش می‌شود؟

خواندن کتاب کلاود (جلد چهارم) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به تمامی کسانی که به داستان‌های فانتزی علاقه دارند، پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب کلاود (جلد چهارم)

«زمین هیچ‌جوره ارزش فتح کردن نداشت، سیاره‌ای فسقلی پر از دیو که افتاده یک کنج واقعا زشت و حال‌به‌هم‌زن کیهان. هیچ‌کدام از اعضای جنگ‌سالاران خبیث متحد به خودشان زحمت نداده بودند تا اینجا را فتح کنند. چاره‌ای نبود... باید فاصلۀ بین چرت‌هایم، خودم را یک‌جوری سرگرم می‌کردم. وقتی داشتم سبک‌سنگین می‌کردم که چطور زمین را مغلوب کنم، مشکلات یکی‌یکی خودشان را نشان دادند. مهم‌ترین مشکل این بود: انسان‌های پخمه قدرت جسمی واقعا بالایی دارند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

حجم

۴۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

قیمت:
۳۹,۹۰۰
۱۹,۹۵۰
۵۰%
تومان