دانلود و خرید کتاب مکانیک سیالات در ابعاد میکرو و نانو احسان روحی گل خطمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مکانیک سیالات در ابعاد میکرو و نانو اثر احسان روحی گل خطمی

کتاب مکانیک سیالات در ابعاد میکرو و نانو

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب مکانیک سیالات در ابعاد میکرو و نانو

کتاب مکانیک سیالات در ابعاد میکرو و نانو نوشتهٔ احسان روحی گل خطمی و ویراستهٔ هانیه اسدپور فعال مشهد است و انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب مکانیک سیالات در ابعاد میکرو و نانو

هدف کتاب مکانیک سیالات در ابعاد میکرو و نانو، به‌عنوان اوّلین کتاب فارسی تألیفی در این شاخه، آشنایی دانشجویان و محققان با مبحث مکانیک سیّالات در ابعاد میکرو و نانو با تمرکز بر رفتار گازهاست. این کتاب به‌صورت مفهومی و با بهره‌گیری از روابط ریاضی به بررسی جریان گاز رقیق در ابعاد میکرو و نانو و اختلاف رفتاری آن با جریان در ابعاد ماکرو می‌پردازد. در هر فصل سعی شده است کاربردهای علمی و عملی جریان‌های موردِبررسی و اختلاف بین جریان‌های میکرو با جریان‌های ماکرو موردِدقت قرار گیرد. مطالب کتاب به زبان ساده و روان و با تأکید بر استفاده از معادل‌هایِ فارسیِ رایجِ کلمات فنی نگاشته شده است. همچنین دستاوردها و نتایجی که نویسنده در مقالات متعدد خود طی ۱۵ سال اخیر گزارش کرده است نیز در کتاب آورده شده است. 

خواندن کتاب مکانیک سیالات در ابعاد میکرو و نانو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب حاضر می‌تواند به‌عنوان مرجعی مناسب برای درس مکانیک سیّالات در ابعاد میکرو و نانو که از دروس جدید مصوب وزارت علوم تحقیقات و فناوری برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته‌های مهندسی مکانیک، مهندسی هوافضا و مهندسی شیمی است، درنظر گرفته ‌شود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۲٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

حجم

۱۲٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان