دانلود و خرید کتاب فیزیولوژی گیاهی (جلد دوم) لینکلن تایز ترجمه مهرداد لاهوتی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب فیزیولوژی گیاهی (جلد دوم)

کتاب فیزیولوژی گیاهی (جلد دوم) نوشتهٔ لینکلن تایز و ادواردو زایگر و ترجمهٔ مهرداد لاهوتی و منیره چنیانی و رویا بیشه کلائی و حمیدرضا وحیدی پور و ویراستهٔ علی گنجعلی و هانیه اسدپور فعال مشهد است و انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب فیزیولوژی گیاهی (جلد دوم)

کتاب فیزیولوژی گیاهی (جلد دوم) ترجمۀ فصولی از کتاب فیزیولوژی گیاهی اثر تایز و زایگر، اساتید دانشگاه کالیفرنیاست که شامل فصول مربوط به هورمون‌های گیاهی است. کتاب فیزیولوژی گیاهی از همان بدو انتشار مورد توجه و استفادۀ جدّی استادان، دانشجویان و صاحب‌نظران فیزیولوژی گیاهی در اغلب دانشگاه‌های ایران و سایر کشورهای جهان در رشته‌های زیست‌شناسی، علوم گیاهی، کشاورزی و جنگل‌داری در مقاطع کارشناسی، کارشناسی‌ارشد و دکتری قرار گرفته است.

اثر حاضر، جلد دوم کتاب فیزیولوژی گیاهی (هورمون‌های گیاهی) ترجمه‌ای مشتمل بر ۸ فصل است که شامل ترارسانی علامت، اکسین، جیبرلین‌ها، سیتوکینین، اتیلن، آبسیزیک‌اسید، براسینواستروئیدها و مسیرهای بیوسنتز هورمون‌هاست. این کتاب گستره‌ای از مطالب و یافته‌های علمی جدید درزمینۀ هورمون‌های گیاهی را دربرگرفته و جدیدترین و جامع‌ترین کتاب دربارۀ هورمون‌های گیاهی است که با انجام ویرایش و بازنگری‌های لازم در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرد.

خواندن کتاب فیزیولوژی گیاهی (جلد دوم) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دانشجویان رشته‌های زیست‌شناسی، علوم گیاهی، کشاورزی و جنگل‌داری پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۳٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۷۶ صفحه

حجم

۴۳٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۷۶ صفحه

قیمت:
۷۰,۰۰۰
تومان