دانلود و خرید کتاب ملزومات زیست شناسی سلول های بنیادی رابرت لانزا ترجمه مریم مقدم متین
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب ملزومات زیست شناسی سلول های بنیادی

کتاب ملزومات زیست شناسی سلول های بنیادی نوشتهٔ رابرت لانزا و آنتونی آتالا و ترجمهٔ مریم مقدم متین، ناهید ارغیانی، فاطمه بهنام رسولی، اطهرالسادات جوانمرد، سیدمهدی حسینی، آزاده حقیقی طلب، مروارید ساعی نسب، مریم شریف منصوری، محدثه صالح قمری، زهرا قنبری موحد، حجت نادری مشکین، زینب نشاطی و مهدی نهتان و ویراستهٔ مصطفی قندهاری و هانیه اسدپور فعال مشهد است و انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب ملزومات زیست شناسی سلول های بنیادی

سلول‎های بنیادی، سلول‎های تمایز‎نیافته‎ای هستند که از قدرت تکثیر و تمایز به‎سمت انواع سلول‎های تخصص‎یافته هستند. مطالعات اخیر نتایج امیدبخشی در زمینۀ استفاده از سلول‎های حاصل جهت سلول‌درمانی و پزشکی بازساختی ارائه می‌دهند. چنین روشی یک راهبرد درمانی ایدئال است که مشکلاتی چون کمبود اعضای قابل پیوند و نیز در موارد اتوگرافت، رد پیوند توسط سیستم ایمنی را مرتفع می‌سازد.

برهمین‎اساس، در کتاب ملزومات زیست شناسی سلول های بنیادی گزارش کاملی از تحقیقات این حوزه ارائه شده است و می‎تواند مرجع مناسبی برای پژوهشگران و دانشجویان گرایش‎های مختلف علوم زیستی و پزشکی باشد. مطالعۀ این کتاب یک تصویری جامع از خصوصیات سلول‎های بنیادی، نحوۀ استخراج و کشت آن‎ها از منابع مختلف، بررسی توان تمایزی هر یک و در نهایت کاربرد و مسائل اخلاقی مربوط به آن‎ها در درمان انواع بیماری‎ها را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد و روزنۀ امیدی است برای بیمارانی که در انتظار پیدایش رویکردهای نوین جهت درمان مؤثر بیماری خویش هستند.

خواندن کتاب ملزومات زیست شناسی سلول های بنیادی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به پژوهشگران و دانشجویان گرایش‎های مختلف علوم زیستی و پزشکی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۷۴۸ صفحه

حجم

۲۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۷۴۸ صفحه

قیمت:
۱۱۰,۰۰۰
تومان