دانلود و خرید کتاب تکالیف ضابطان نظامی در تحقیقات مقدماتی جرایم و ضمایم رحمان هدایتی چنانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تکالیف ضابطان نظامی در تحقیقات مقدماتی جرایم و ضمایم اثر رحمان هدایتی چنانی

کتاب تکالیف ضابطان نظامی در تحقیقات مقدماتی جرایم و ضمایم

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب تکالیف ضابطان نظامی در تحقیقات مقدماتی جرایم و ضمایم

کتاب «تکالیف ضابطان نظامی در تحقیقات مقدماتی جرایم و ضمایم» نوشتهٔ رحمان هدایتی چنانی و محدثه طهماسبی فر است. انتشارات هورین این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره حقوق عمومی

حقوق عمومی در سه شاخۀ رایجِ حقوق اداری، حقوق مالی و حقوق اساسی، به عنوان بخشی از حق‌های جمعی انسانی در طول تاریخ ایران و اسلام وجود داشته است. علی‌رغم نام سرشاخۀ خود، این حقوق گاه بعد فردی را، که ذیل حقوق بشر تعریف می‌گردند، و گاه حقوق در اجتماع را، که حقوق شهروندی نامیده می‌شود، در بر می‌گیرند. در نتیجه، حقوق عمومی مجموعه‌ای از حق‌های فردی و جمعی انسان در جامعه است که در رابطۀ متقابل شهروند و دولت، حکومت تامین و تضمین می‌کند. نهادهای هم‌سو با حقوق عمومی را در ایران هم قدیم و هم جدید، و نیز در تاریخ فقه و حقوق اسلامی می‌توان رصد کرد.

حقوق اساسی ایران

حقوق اساسی جمهوری اسلامی ایران بر محور قانون اساسی آن شکل گرفته است. در این معنا، مفروض آن است که جمله حقوق پایۀ همۀ شهروندان در آن لحاظ است. بنابراین حقوق دینی، فطری و مدنی ایرانیان بر بنیان‌هایی نظام‌مند استوار استحقوق عمومی در سه شاخۀ رایجِ حقوق اداری، حقوق مالی و حقوق اساسی، به عنوان بخشی از حق‌های جمعی انسانی در طول تاریخ ایران و اسلام وجود داشته است. علی‌رغم نام سرشاخۀ خود، این حقوق گاه بعد فردی را، که ذیل حقوق بشر تعریف می‌گردند، و گاه حقوق در اجتماع را، که حقوق شهروندی نامیده می‌شود، در بر می‌گیرند. در نتیجه، حقوق عمومی مجموعه‌ای از حق‌های فردی و جمعی انسان در جامعه است که در رابطۀ متقابل شهروند و دولت، حکومت تامین و تضمین می‌کند. نهادهای هم‌سو با حقوق عمومی را در ایران هم قدیم و هم جدید، و نیز در تاریخ فقه و حقوق اسلامی می‌توان رصد کرد.

خواندن کتاب «تکالیف ضابطان نظامی در تحقیقات مقدماتی جرایم و ضمایم» را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به علاقه‌‌‌مندان حقوق پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۱۰٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۰۶ صفحه

حجم

۸۱۰٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۰۶ صفحه

قیمت:
۲۹,۰۰۰
تومان