دانلود و خرید کتاب این بار برایتان داستان زیاد دارم سیدمرتضی هاشمی گلپایگانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب این بار برایتان داستان زیاد دارم

کتاب این بار برایتان داستان زیاد دارم نوشتۀ سیدمرتضی هاشمی گلپایگانی، نرگس جعفریان، فاطمه مختاری فرد، عطیه ایروانی و حکیمه تقی زاده شیرازی است و انتشارات گوی آن را منتشر کرده است. 

درباره کتاب این بار برایتان داستان زیاد دارم

 نویسنده برای بیان حقیقت احساسات و عواطفش به زبانی نیاز دارد که او را از سردی مکالمات روزمره دور کند تا بتواند با آن خیالش را معنا کند و داستان و رمان همین زبان است. داستان کوتاه یکی از راه‌های انتقال احساسات است. خواندن داستان کوتاه نسبت به رمان از این جهت برتری دارد که می‌توان آن را در یک نشست کوتاه خواند. به خصوص اگر زندگی پرمشغله‌ای داشته باشید و وقت کافی برای گذاشتن تمرکز بر روی یک رمان بلند نداشته باشید، هیچ چیز دلچسب‌تر از خواندن یک داستان کوتاه نیست. کتاب این بار برایتان داستان زیاد دارم مجموعه‌ای از پنج داستان کوتاه است و از این عناوین تشکیل شده است: نزدیک بین، توشۀ سفر، مهمان‌های ناخوانده، نشانه‌گیری و پرتقالی که خونی نبود. اکثر داستان‌های این مجموعه در دستۀ داستان‌های مذهبی قرار می‌گیرند و مناسب گروه سنی کودک و نوجوان هستند. 

خواندن کتاب این بار برایتان داستان زیاد دارم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به تمامی افرادی که از خواندن یک مجموعه داستان کوتاه لذت می‌برند پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب این بار برایتان داستان زیاد دارم

«بوی عجیبی از اتاق بیرون می‌زند. چقدر این بو برایم آشناست. مرد انگار این بوی خوش را با خودش آورده. روزهای اولی که بابایم رفته بود و نخلمان بار نمی‌داد، صاحب این عطر، چند باری برایمان خرما آورده بود. یادم می‌آید. آن روزها هم لباسش سفید بود. پارچۀ سفیدی هم می‌انداخت روی سرش. آن روزها هم چیزی از جنس آرامش توی حضورش داشت. وقتی می‌آمد انگار حالم خوب می‌شد. نبود بابا را فراموش می‌کردم. دوست دارم همان‌جا کنار اتاق بمانم. حالا می‌گذارم همۀ بغض‌هایم اشک شوند و از چشم‌های تارم بریزند. تکیه می‌دهم به دیوار بیرون اتاق و مدام نفس عمیق می‌کشم. انگار می‌خواهم تا ابد این عطر را توی سینه‌ام نگه دارم.» 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۹٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

حجم

۱۹٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

قیمت:
۵,۰۰۰
تومان