دانلود و خرید کتاب تجربه تمام عیار اکت دنیس تیرچ ترجمه حسین شاره
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب تجربه تمام عیار اکت

کتاب تجربه تمام عیار اکت (کتاب کار تمرین‌ورزی/اندیشه‌ورزی برای درمانگران) نوشتهٔ دنیس تیرچ و لورا آر. سیلبرستاین تیرچ و آر. ترنت کود و مارتین جی. بروک و ام. جوان رایت و ترجمهٔ حسین شاره و غزاله گریوانی و نادیا صدیقی و معصومه بهنام فریمانی و ویراستهٔ عباس فیروزآبادی و هانیه اسدپور فعال مشهد است و انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب تجربه تمام عیار اکت

تجربۀ تمام‌عیار اکت (ACT) از مجموعه کتاب‌های راهنمای روان‌درمانگران و تنها کتابی است که علاوه بر مراجعان، به زندگی شخصی و حرفه‌ای درمانگران نیز کمک می‌کند تا خود به تمرین دستیابی به زندگی ارزشمند بپردازند و درنهایت بتوانند مراجعانشان را در مسیر درمان، به‌طور مؤثرتری یاری رسانند. این اثر، کتابی مفید برای روان‌شناسان و روان‌پزشکان است و با ارائۀ اصول و تکنیک‌های درمان اکت، به تازه‌درمانگران نیز کمک می‌کند. خواه در قالب یک درمانگر تازه‌کار یا درمانگری باتجربه در حوزۀ درمان مبتنی‌بر تعهّد و پذیرش، مهارت‌های درمانگران از طریق تجربه و تأمّل بر روی تمرین‌های موجود در این کتاب، به‌طور قابل‌ملاحظه‌ای افزایش خواهد یافت.

در کتاب حاضر، راهنماهای مفیدی برای تسهیل کار درمانگران اکت آورده شده و با زبانی کاربردی و مبتنی بر تمرین‌ها و مثال‌های فراوان به چگونگی شناسایی و فرمول‌بندی مشکل، دیدگاه‌گیری منعطف، گشودگی، گسلش شناختی، پذیرش، اشتیاق، تعیین ارزش‌ها، تعهّد، شفقت و ارتقای انعطاف‌پذیری روان‌شناختی در ۱۵ گام متوالی پرداخته شده است.

خواندن کتاب تجربه تمام عیار اکت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به روان‌شناسان و روان‌پزشکان پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۶۴ صفحه

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۶۴ صفحه

قیمت:
۶۴,۰۰۰
تومان