دانلود و خرید کتاب قزل حصار آوا آزمون
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قزل حصار اثر آوا آزمون

کتاب قزل حصار

نویسنده:آوا آزمون
انتشارات:انتشارات آرنا
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب قزل حصار

کتاب قزل حصار فیلم‌نامه‌ای نوشتهٔ آوا آزمون است و انتشارات آرنا آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب قزل حصار

فیلم‌نامه یکی از راه‌های انتقال احساسات است. نویسنده برای بیان حقیقت احساسات و عواطفش به زبانی نیاز دارد که او را از سردی مکالمه روزمره دور کند و بتواند با آن خیالش را معنا کند و فیلم‌نامه همین زبان است. با داستان از زندگی ماشینی و شلوغ روزمره فاصله می‌گیرید و گمشده وجودتان را پیدا می‌کنید. این احساس گمشده عشق، دلتنگی، دوری و تنهایی و چیزهای دیگری است که سال‌ها نویسندگان در داستانشان بازگو کرده‌اند.

فیلم‌نامهٔ معاصر در بند چیزی نیست و زبان انسان معاصر است. انسان معاصری که احساساتش را فراموش کرده‌ است و به زمانی برای استراحت روحش نیاز دارد. نویسنده در این کتاب با احساسات خالصش شما را از زندگی روزمره دور می‌کند و کمک می‌کند خودتان را بهتر بشناسید. این کتاب زبانی روان و ساده دارد و آیینه‌ای از طبیعتی است که شاید بشر امروز فرصت نداشته باشد با آن خلوت کند. نویسنده به زبان فارسی مسلط است و از این توانایی برای درک حس مشترک انسانی استفاده کرده است.

خواندن کتاب قزل حصار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران فیلم‌نامه پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب قزل حصار

«رضا کارگر جایگاه بنزین به همراه مادر و همسرش سارا در یکی از محله‌های حومه شهر تهران ساکن هستند. رضا و سارا به تازگی تنها فرزند خردسال خود را از دست داده‌اند. در پی اتفاقاتی در روزهای تاسوعا و عاشورا حقایقی از گذشته برای رضا آشکار می‌شود که زندگی آنها را برای همیشه تحت تاثیر قرار می‌دهد. فیلم از یک روز قبل از تاسوعا آغاز می‌شود و در عاشورا نیمه‌شب به پایان می‌رسد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۱۵٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

حجم

۴۱۵٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان