دانلود و خرید کتاب آمار و احتمالات کاربردی سعید رضاخواه
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آمار و احتمالات کاربردی اثر سعید رضاخواه

کتاب آمار و احتمالات کاربردی

دسته‌بندی:
امتیاز:
۱.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب آمار و احتمالات کاربردی

کتاب آمار و احتمالات کاربردی نوشتهٔ سعید رضاخواه در مرکز نشر دانشگاه امیرکبیر چاپ شده است. این کتاب به مفاهیم و تکنیک‌های آماری و احتمالاتی به همراه تست‌های کارشناسی ارشد می‌پردازد.

درباره کتاب آمار و احتمالات کاربردی

در کتاب آمار و احتمالات کاربردی مباحثی شامل مفاهیم آماری مانند توزیع احتمال، اصول آماری، استخراج و تفسیر داده‌ها، تجزیه و تحلیل آماری و کاربردهای آمار و احتمالات در علوم مختلف بررسی می‌شوند.

علاوه‌بر داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد، دانشجویان رشته‌های مهندسی، علوم ریاضی، علوم اجتماعی، علوم پزشکی و فعالین در هر حوزه‌ای که به تحلیل داده‌ها و استفاده از مباحث آمار و احتمالات در تحقیقات و تصمیم‌گیری‌های مرتبط با حوزه خود نیاز دارند، می‌توانند از کتاب آمار و احتمالات کاربردی بهره‌مند شود. این کتاب به خوانندگان کمک می‌کند تا مفاهیم آماری و احتمالاتی را به ‌شکلی کاربردی درک کنند و به تجزیه و تحلیل داده‌های خود بپردازند.

مركز نشر دانشگاه صنعتی اميركبير (پلي تكنيک تهران) با قدمتی حدود ٥٠ سال در انتشار كتب فنی‌مهندسی، علوم پايه و مديريت صنايع افتخار دارد با چاپ بیش از ۶۰۰ عنوان كتاب تالیفی و ترجمه‌ای، نقش ویژه‌ای را در ارتقای جامعهٔ علمی كشور ایفا کند.

این مرکز با بهره‌مندی از پشتوانهٔ علمی اساتید دانشگاه، اعضای شورای چاپ و نشر و تلاش مجدانهٔ مديريت و كاركنان متعهد در واحدهای تابعه خود، مفتخر به كسب عنوان «ناشر برگزيده دانشگاهی در سال ۱۳۸۱» شد. همچنين در سال ۱۳۸۳ با هدف اعتلا و رشد آثار تاليفی و ترجمه‌ای در زمينهٔ علوم فنی و مهندسی و علوم كاربردی؛ این مرکز مبتكر و مجری مراسم «كتاب سال فنی و مهندسی» در سطح دانشگاه‌های كشور بوده است كه با استقبال اعضای هيئت‌علمی و ناشران دانشگاهی، چهارمین دورهٔ آن نیز در سال ۱۳۸۹ برگزار شد.

بسیاری از آثار منتشر شده توسط این مرکز به عنوان منابع درسی و کمک‌درسی در سایر دانشگاه‌های کشور مورد استفاده و استناد قرار می‌گیرد.

کتاب آمار و احتمالات کاربردی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد و سایر افرادی که مایل به یادگیری آمار و احتمالات کاربردی هستند، پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۳۵۹ صفحه

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۳۵۹ صفحه

قیمت:
۲۴,۰۰۰
تومان