دانلود و خرید کتاب درسنامه طلایی روماتولوژی لیلا باقری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب درسنامه طلایی روماتولوژی اثر لیلا باقری

کتاب درسنامه طلایی روماتولوژی

معرفی کتاب درسنامه طلایی روماتولوژی

کتاب الکترونیکی «درسنامه طلایی روماتولوژی» اثری از لیلا باقری و سیدمجتبی نکوقدم است و انتشارات نوآوران دانش ماهان آن را روانهٔ بازار کرده است. این اثر ویرایش آزمون ۱۴۰۳ است و براساس آخرین رفرنس اعلام‌شدهٔ وزارت بهداشت جهت شرکت در آزمون‌های دستیاری و پیش‌کاروروزی نوشته شده است.

درباره کتاب درسنامه طلایی روماتولوژی

کتاب درسنامهٔ طلایی روماتولوژی یکی از کتاب‌های مجموعهٔ درسنامهٔ طلایی انتشارات نوآوران دانش ماهان است که به‌کوشش دکتر لیلا باقری و سیدمجتبی نکوقدم تألیف شده است. این کتاب براساس هاریسون ۲۰۲۲ و سیسیل ۲۰۲۱ است.

مجموعهٔ درسنامهٔ طلایی که توسط اساتید فوق‌تخصص در هر رشته تهیه می‌شود، دربردارندهٔ خلاصه‌ای از مباحث درسی با زبانی ساده و روان است. همچنین این مجموعه تمام سؤالات آزمون‌های دستیاری پیش‌کاروزی، کورس‌های دانشگاهی و آزمون‌های دانشگاه را پوشش می‌دهد. از این رو دانشجویان را از خواندن چندین کتاب مختلف بی‌نیاز خواهد کرد. از دیگر ویژگی‌های مهم مجموعهٔ درسنامهٔ طلایی مطابقت کتاب‌ها با منابع جدید است. میزان انطباق سؤالات وزارت بهداشت با جزوات مؤسسه که به‌طور میانگین انطباق بیش از ۹۵ درصدی را نشان می‌دهد، گواهی بر این موضوع است.

کتاب درسنامه طلایی روماتولوژی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دانشجویان پزشکی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۷٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۰۹ صفحه

حجم

۲۷٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۰۹ صفحه

قیمت:
۳۰۰,۰۰۰
تومان