دانلود و خرید کتاب من مرجان آزادمقدم
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب من اثر مرجان آزادمقدم

کتاب من

دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب من

کتاب من مجموعه‌شعری سرودهٔ مرجان آزادمقدم است و انتشارات متخصصان آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب من

مرجان آزادمقدم دربارهٔ خودش و نوشتن این مجموعه چنین می‌گوید: «من، مرجان آزادمقدم، متولد شهریور ۱۳۷۲ در کرج، نگارگر، ترانه سرا، نوازنده دف، اندکی خواننده و به میزان قابل توجهی خیال پرداز هستم. با توجه به شرایط آن زمان، در رشته‌ٔ مهندسی کامپیوتر تحصیل کردم (مقطع کارشناسی)، اما هیچوقت، هیچ چیز جز رشته‌ها و گرایشات هنری، برای من جذابیت نداشت. به راستی که زندگی بدون هنر، هیچ جذابیتی ندارد.

از کودکی شیفته‌ٔ هنر بودم و بسیاری از کارهای هنری را بدون سپری کردن دوره‌های آموزشی و به‌صورت آزمون و خطا و تجربی انجام می‌دادم.

همیشه سعی می‌کردم زندگی خود را از مسیر هنر طی کنم، با اینکه همیشه شرایط چندان هم مهیا نبود. ناخودآگاه جذب کارهای هنری می‌شدم و از هر فرصتی برای وارد شدن به یکی از عرصه‌های هنری استفاده می‌کردم.

بسیار علاقه‌مند به موسیقی بودم. ترانه‌ها را حفظ می‌کردم و با ترانه‌های آهنگ‌های مختلف همخوانی می‌کردم. در گروه سرود مدرسه تک‌خوان بودم. می‌گفتند صدای زیبایی دارم. شوخی و جدی‌اش پای خودشان!

من جدی گرفته بودم، خواننده شدن رؤیایم شده بود، اما چه می‌شد کرد؟!

علاقه‌ٔ شدید من به موسیقی، مرا سمت سرودن ترانه سوق داد. ترانه سرایی را از پانزده سالگی شروع کردم. اولین ترانه‌ام بددلی بود (اولین ترانه‌ٔ کتاب).

بعد از تمام شدن اوّلین ترانه و خواندن آن، حس عجیبی داشتم...

چقدر جملات، کنار هم، زمانی که وزن و قافیه دارند، زیباترند، چقدر بیشتر دوست داری آنها را بخوانی، نسبت به متن‌های معمولی، چقدر بیشتر به معنی‌ها دقت می‌کنی، چه ساده حس کلمات منتقل می‌شوند و چقدر بهتر می‌فهمی...

ادامه دادم... ترانه‌ٔ بعدی و ترانه‌ٔ بعدی...

با هر حسی، با هر جمله‌ای، با دیدن فیلم عاشقانه‌ای، با هر لحظه‌ٔ خاصی، در هر زمان و هر حالت ویژه‌ای، در ارتباط با دیگران و دیدن روابط مختلف، الهام می‌گرفتم برای نوشتن.

گاهی فقط یک جمله یا یک بیت می‌آمد و گاهی هم یک ترانه‌ٔ کامل در ذهنم نقش می‌بست و از اولین کلمه‌ای که می‌نوشتم، تا انتها می‌رفتم.

«من» پنجاه ترانه‌ٔ برگزیده از میان ترانه‌هایم است.

چرا من؟!

از آنجایی که ترانه‌های این کتاب از درون وجود من، درون لحظه‌های من و از احساسات من سرچشمه گرفته‌اند، نامش را من گذاشته‌ام.

«من» شامل ۵۰ ترانه، برگرفته از پارادوکس‌های احساسی و حاصل فرازونشیب‌های یک رابطه‌ٔ عاشقانه است.

بی تردید، همه‌ٔ شما در زندگی، به ویژه در پستی‌ها و بلندی‌های روابط عاشقانه‌ٔ خود، در شرایط مختلف، احساسات متفاوت و البته متناقضی را تجربه کرده‌اید.

احساسات متناقضی نظیر: شادی و غم، دلتنگی و بیزاری، خواستن و نخواستن، عشق و نفرت...

در ترانه‌هایی که در من می‌خوانید، ‌وانید رویدادها و تجربیات متفاوت را در روابط عاشقانه، لمس و حس کنید.

در من می‌توانید خودتان را ببینید. یاد خاطرات تلخ و شیرین خود بیفتید. یاد اولین نگاه، اولین عشق یا اولین فراق و دلشکستگی...

ترانه‌های من در نهایت سادگی کلام، تمام لحظه‌های کتاب را در ذهن شما به تصویر می‌کشند.

از بیان احساسات که بگذریم، ترانه‌های من، همچنین به سبب دارا بودن وزن و قافیه، ترانه‌های بسیار مناسبی برای استفاده‌ٔ آهنگسازها و خواننده‌های سبک‌های مختلف هستند.

خواندن کتاب من را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران ترانه‌های فارسی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۰۶ صفحه

حجم

۲۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۰۶ صفحه

قیمت:
۸۱,۰۰۰
تومان