دانلود و خرید کتاب نمایه ها و مدل های سنجش آلودگی هوا لیلا احدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نمایه ها و مدل های سنجش آلودگی هوا اثر لیلا احدی

کتاب نمایه ها و مدل های سنجش آلودگی هوا

نویسنده:لیلا احدی
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب نمایه ها و مدل های سنجش آلودگی هوا

کتاب الکترونیکی نمایه ها و مدل های سنجش آلودگی هوا نوشتهٔ لیلا احدی از انتشارات آذرکلک است. این کتاب دربارهٔ عوامل آلودگی محیط‌زیست، آلودگی هوا، نمایه‌ها و مدل‌های سنجش آلودگی هوا است.

درباره کتاب نمایه ها و مدل های سنجش آلودگی

کتاب نمایه ها و مدل های سنجش آلودگی پس از بیان علل آلودگی هوا، نمایه‌های مختلفی را برای سنجش آلودگی هوا معرفی کرده است. مطالعات بسیاری دررابطه‌با آلودگی هوا، اثر آلاینده‌های موجود در هوا، آلودگی و سلامت انسان صورت گرفته‌ است. وقوع انقلاب صنعتی، شکل‌گیری شهرهای صنعتی، مهاجرت به شهرها و افزایش جمعیت موجب از بین‌رفتن تعادل بین طبیعت و امکانات و منابع و نیازهای انسان شده است. برای محافظت از محیط‌زیست و جلوگیری از تخریب آن، باید عوامل آلودگی محیط‌زیست شناسایی شود. عوامل و منابع آلودگی شامل دو دستهٔ طبیعی و مصنوعی است. منابع طبیعی همچون فعالیت آتشفشان‌ها، سیل و... و آلودگی محیط‌زیست محیطی مثل آلودگی هوا، آب، خاک، آلودگی صوتی، نوری، نفتی، پرتوی، حرارتی و آلودگی بو هستند. آلودگی هوا از مهم‌ترین مشکلات زیست‌محیطی است و آثار آن بر سلامت انسان همیشه موردتوجه بوده است.

خواندن کتاب نمایه ها و مدل های سنجش آلودگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کسانی که می‌خواهند اطلاعاتی دربارهٔ عوامل آلودگی هوا و مدل‌ها و نمایه‌های سنجش آلودگی هوا کسب کنند، پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب نمایه ها و مدل های سنجش آلودگی

«وقوع انقلاب صنعتی، شکل گیری شهرهای صنعتی، مهاجرت به شهرها و افزایش جمعیت موجب از بین رفتن تعادل بین طبیعت و امکانات و منابع و نیازهای انسان شده است. انسان برای امکانات و رفاه بیشتر از منابع استفاده بیش از حد و بدون اصول نموده است که باعث به وجود آمدن مشکلاتی اساسی شده است. در اکثر شهرهای بزرگ دنیا، افزایش جمعیت و منابع آلاینده هوا منجر به آلودگی هوا شده است که سلامتی انسان‌ها، گیاهان و حیوانات را در معرض خطر قرار میدهد. در ایران نیز از مهم‌ترین مسائل زیست‌ محیطی مشکل آلودگی هوا است. در سال‌های اخیر، مطالعه‌های بسیاری در رابطه با آلودگی هوا، اثر آلاینده‌های موجود در هوا، آلودگی و سلامت انسان صورت گرفته است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان