دانلود و خرید کتاب انرژی مثبت: ۹ رهنمود برای تبدیل خستگی، تنش و ترس به نشاط، سرزندگی، قدرت و عشق جودیت اورلف ترجمه توران‌دخت تمدن
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب انرژی مثبت: ۹ رهنمود برای تبدیل خستگی، تنش و ترس به نشاط، سرزندگی، قدرت و عشق اثر جودیت اورلف

کتاب انرژی مثبت: ۹ رهنمود برای تبدیل خستگی، تنش و ترس به نشاط، سرزندگی، قدرت و عشق

نویسنده:جودیت اورلف
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب انرژی مثبت: ۹ رهنمود برای تبدیل خستگی، تنش و ترس به نشاط، سرزندگی، قدرت و عشق

«انرژی مثبت» نوشته جودیت اورلف(-۱۹۵۱)، دربردارنده ۹ رهنمود برای تبدیل خستگی، تنش و ترس به نشاط، سرزندگی، قدرت و عشق است. کتاب انرژی مثبت به شما کمک می‌کند با خلق انرژی مثبت، بر منفی‌ها غلبه کنید. ـ رویکرد سالم و انرژی آگاهانه‌ای به رژیم غذایی، ورزش و سلامتی داشته باشید. این اثر به شما می‌آموزد چگونه از پرخوری دوری کنید و وزن خود را متعادل نگاه دارید. ـ حس شهود خود را بیدار کرده، زندگی و نشاط به خود بخشید و از انرژی منفی ناشی از نامه‌های الکترونیکی کامپیوتر و تلفن، خود را محفوظ نگاه دارید. در اثر فعلی شما می‌آموزید چگونه خستگی، استرس و ترس را به حرکت، انرژی، قدرت و عشق تبدیل کنید. اگر از افرادی هستید که به علت سرعت زیاد، تمام مدت در تلاش و تکاپو بوده، از خستگی زیاد رنج می‌برید، بیش از حد احساس تعهد و مسئولیت می‌کنید، از «نه» گفتن هراس دارید. دوست دارید شاداب و پرتحرک باشید ولی کار و فعالیت بیش از حد نمی‌گذارد، اثر پیوست و رهنمودهای سودمند آن مانع می‌شود که همواره احساس خستگی و افسردگی کنید و به شما کمک می‌کند زندگی با نشاط‌تری داشته باشید. در این اثر می‌آموزید چگونه خنده و شوخی را جزء جدایی‌ناپذیر زندگی کنید. خنده و شوخی تأثیر بسزایی در رفع خستگی، بالا بردن روحیه و شفابخشی دارد. تأثیر شفابخشی خنده به‌طور علمی صددرصد ثابت شده است. مقابله با خون‌آشام‌های انرژی یکی دیگر از مواردی است که نویسنده به آن توجه می‌کند و توصیه‌های مفیدی نیز دارد. نویسنده ضمناً در رابطه با خود ـ انزجاری، خشم، نگرانی، احساس شرمساری و مبارزه با غول ترس، رهنمودهای بسیار سودمندی ارائه می‌دهد. در خاتمه‌ی کتاب، نویسنده اشاره‌ی ظریفی به موانعی دارد که سدی در مقابل برکت و فراوانی به‌وجود می‌آورند و توصیه‌هایی برای فرا خواندن این کیفیت‌ها به زندگی دارد که گشاده دست بودن، در خدمت بودن، عفو و بخشش و به وحدت دسته جمعی پی بردن و به آن احترام گذاشتن، از آن جمله است.

نظرات کاربران

Fatemeh.Idealistic
۱۳۹۶/۰۲/۳۱

Life is a road and you are its passengers so, be careful about the value of your times, maybe you wont be in the road tomorrow... # Think positive

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
من، یک پزشک با درجه‌ی فوق تخصصی از کالج روان‌پزشکی و عصب‌شناسی آمریکا به‌طور رسمی اعلام می‌کنم که خون‌آشام‌های انرژی در سراسر دنیا پراکنده‌اند و ما را از شور و سرزندگی خالی می‌کنند، بیماری همه‌گیری که در کتب پزشکی مورد خطاب نیست. من حرف‌های نیش‌دار آن‌ها و بذر تفرقه‌ای را که پراکنده‌اند دیده‌ام. ولی حتی همکاران پزشکم از این غافل هستند که در اطرافشان چه می‌گذرد. متأسفانه، مردم ناآگاه می‌مانند و بسیاری از ما مثل مجروحین غافل زانوی غم به بغل می‌گیریم و خستگی قابل پیشگیری را تداوم می‌بخشیم. اگر شما دچار چنین مشکلی هستید نگران نباشید.
میثم
نشانگان انرژی مثبت در افراد از آن‌ها موج صمیمیت، شفقت و پشتیبانی ساطع است. در کنار آن‌ها به‌طور شهودی احساس امنیت، آرامش، صمیمیت و نزدیکی بیشتر می‌کنید. از آن‌ها موج صلح جویانه‌ای ساطع است. شما در کنار آن‌ها احساس بهتری می‌کنید. انرژی و خوش‌بینی شما افزایش می‌یابد.
Ras Nay

حجم

۳۳۷٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۶

تعداد صفحه‌ها

۴۰۰ صفحه

حجم

۳۳۷٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۶

تعداد صفحه‌ها

۴۰۰ صفحه

قیمت:
۱۴۰,۰۰۰
تومان