دانلود و خرید کتاب لحظه‌ی تصمیم جان لرر ترجمه لیلی سالاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب لحظه‌ی تصمیم اثر جان لرر

کتاب لحظه‌ی تصمیم

نویسنده:جان لرر
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۳از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب لحظه‌ی تصمیم

«لحظه‌ی تصمیم» نوشته جان لرر( -۱۹۸۱) نویسنده آمریکایی است. موضوع کتاب پیشِ رو درباره‌ی خلبان‌ها، رهبران NFL، کارگردانان تلویزیونی، قماربازان، سرمایه‌گذاران حرفه‌ای و قاتلان سریالی‌است و تصمیماتی که آنان هر روزه می‌گیرند. از منظر ذهن، مرز باریکی بین تصمیم‌گیری درست و نادرست وجود دارد؛ بین تلاش برای فرودآمدن و سعی در بالا‌کشیدن هواپیما و ما در این کتاب درباره‌ی آن مرز گفتگو می‌کنیم. مردم در زمانی‌که مشغول تصمیم‌گیری‌اند، درباره‌ی این فکر می‌کنند که چه تصمیمی بگیرند. طی قرون متمادی، دانشمندان با مطالعه بر رفتار انسان‌ها، درباره‌ی تئوری تصمیم‌گیری، تعبیر و تفسیرهای ماهرانه‌ای را ارائه کرده‌اند. زمانی‌که رفتارهای مغز در دسترس بود، مغز شبیه جعبه‌ی سیاه به‌نظر می‌رسید و دانشمندان می‌بایست به پیش‌فرض‌های آزمایش‌نشدنی‌شان درباره‌ی این مسئله تکیه می‌کردند؛ که واقعاً چه اتفاقی در مغز می‌افتد. از زمان یونان باستان، این پیش‌فرض‌ها تغییر پیدا کردند و محورشان حول‌وحوش موضوعی واحد می‌چرخد: «بشر موجودی متفکر است.»

نظرات کاربران

میثم
۱۳۹۷/۰۸/۲۵

اگه راجب تصمیم گیری سیستم یک و دو ( احساسی _ منطقی) مخاین مطالعه کنید عالیه .. روی تاثیر احساسات بر تصمیم گیری تمرکز کرده

ر.د.ب
۱۴۰۰/۰۵/۰۷

این کتاب با این ترجمه را به هیچکس پیشنهاد نمیکنم. این کتاب با یک ترجمه عالی دیگر در دسترس هست به صورت چاپی با نام «چگونه تصمیم میگیریم». واقعا برای این ترجمه متاسفم.

مهدی
۱۳۹۹/۰۱/۰۲

بنظرم موضوع تصمیم گیری موضوع بسیار جذاب و کاربردی هست و در برخی بخش های کتاب بطور چشمگیری جذب مطالب خواهید شد. ترجمه چندان روان نیست و در طراحی جلد هم انتشارات خیلی خوب عمل نکرده. جلد اصلی اثر جذاب

- بیشتر
Iman Kharaman
۱۳۹۶/۰۱/۲۰

ترجمه ی کتاب خیلی ضعیف بود.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
آیا دقیقاً می‌دانید که می‌خواهید چه کاری انجام‌ دهید؟
معجزه ی سپاسگزاری
انتخاب‌های طبیعی هدیه‌ای از طرف مغزمان است که فراوان به ما الهام می‌شوند. گاهی اوقات نیاز است که برای تمامی انتخاب‌هایمان دلیل بیاوریم و بادقت، احتمالات را تحلیل و بررسی کنیم و گاهی نیز تنها باید به ندای احساساتمان توجه کنیم.
رضا خدابنده‌لو

حجم

۵۲۷٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۳۲۸ صفحه

حجم

۵۲۷٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۳۲۸ صفحه

قیمت:
۷۳,۰۰۰
تومان