دانلود و خرید کتاب اینفلوئنسر مارکتینگ برای برندها آرون لوین ترجمه زهرا محمدیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اینفلوئنسر مارکتینگ برای برندها اثر آرون لوین

کتاب اینفلوئنسر مارکتینگ برای برندها

نویسنده:آرون لوین
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب اینفلوئنسر مارکتینگ برای برندها

کتاب اینفلوئنسر مارکتینگ برای برندها نوشتهٔ آرون لوین است. و زهرا محمدیان و مائده بوژمهرانی آن را ترجمه کرده‌اند. این اثر توسط انتشارات نمای علم منتشر شده است. و دربارهٔ هر آنچه که یوتیوب و اینستاگرام می‌توانند در مورد آینده تبلیغات به شما بیاموزند، است.


درباره کتاب اینفلوئنسر مارکتینگ

ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که در آن همه چیز روز به روز پیچیده‌تر می‌شود، جایی که نمیتوان با تمام اطلاعاتی که در دسترس شماست به آنچه که می‌خواهید برسید. و دانش به تنهایی دیگر آن را ساتع نمی‌کند. آنچه ما واقعاً به آن نیاز داریم، یک اطلاعات جامع است. اطلاعات اضافی، بار وقت‌گیری برای ما دارد. 

اگر در حوزه بازاریابی (چه برای یک برند یا یک آژانس) کار می‌کنید، احتمالاً باید این کتاب را بخوانید، زیرا که بازاریابی تأثیرگذار می‌تواند نقش مهم و شاید حتی حیاتی را در تجارت شما ایفا کند. به احتمال زیاد شما یک بازاریاب حرفه‌ای، بنیانگذار یا خالق رسانه‌های اجتماعی هستید که شاهد ظهور اینفلوئنسر مارکتینگ بوده‌اید و اینکه چگونه این چشم انداز جدید، رسانه‌های دیجیتال کل صنایع را متحول کرده است. تیم‌های تیز بین بازاریابی در برندهای مستقیمی که با مصرف کننده در ارتباط هستند مانند ریوالو، گیم شارک، وانتی پلنت، توانسته‌اند ارتباط خوبی را به نفع خود با مصرف کننده برقرار کنند و صدها میلیون دلار با استفاده از اینفلوئنسر مارکتینگ درآمد کسب کنند.

کتاب اینفلوئنسر مارکتینگ با آموزش‌هایی که دارد بازاریابی شما را اگر صفر است به صد می‌رساند‌.

و در فصل‌های مختلف دربارهٔ موضوعاتی همچون: برقراری کمپین‌های مجزا، قدرت داستان‌سرایی، خلاقیت، احساس خوب برای به اشتراک گذاشتن، چهارچوب چهار مرحله‌ای اینفلوئنسر مارکتینگ و... صحبت می‌کند.

در طول این کتاب، بر حال (و آینده) تمرکز شده است، ابتدا، 300 سال به عقب در زمان سفر خواهیم کرد و به ریشه‌های اساسی اینفلوئنسر مارکتینگ پرداخته می‌شود تا بفهمیم چه چیزی ما را به جایی که امروز هستیم رساند. 

خواندن کتاب اینفلوئنسر مارکتینگ به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

خواندن این کتاب را به تمام افرادی که در حیطۀ بازاریای مشغول به فعالیت هستند و علاقه‌مند به فضای سوشیال مدیا هستند، پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب اینفلوئنسر مارکتینگ

نتیجه نهایی: شما به عنوان یک خالق ایده در رسانه‌های اجتماعی به صورت یک فرد آزاد، به زودی «شغل واقعی» خود را بدست خواهید آورد. اگر جزو این گروه هستید، محتویات این کتاب به شما کمک می‌کند تا درک بهتری از آنچه به دنبالش هستید بدست آورید و طی همکاری با برندها بتوانید از چالش‌ها و مشکلات اصلی آن‌ها مطلع شوید. شما بهتر از هر زمان دیگری دیدگاه آن‌ها را درک خواهید کرد و بیشتر مشتری مدار خواهید شد. برندها دوست دارند با شما کار کنند، نه تنها به این دلیل که نوع محتوای مناسب، با پیام گیرا، برای مخاطبان واقعی ایجاد می‌کنید، بلکه به این دلیل که کل فرآیند را بهتر از آنچه که قبلاً از دیگران دیده‌اند، از شما درک کرده‌اند. در این صورت شما به یک شریک ارزشمند تبدیل خواهید شد، در حالی که از 10 میلیون تولیدکننده محتوا که با اینفلوئنسرهای بازاریابی چند میلیارد دلاری رقابت می‌کنند، جلوتر خواهید بود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۹۱ صفحه

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۹۱ صفحه

قیمت:
۹۵,۰۰۰
۴۷,۵۰۰
۵۰%
تومان