دانلود و خرید کتاب ذهن قدرتمند ما نیلس فان هوف ترجمه معصومه نفیسی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ذهن قدرتمند ما اثر نیلس فان هوف

کتاب ذهن قدرتمند ما

نویسنده:نیلس فان هوف
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب ذهن قدرتمند ما

کتاب ذهن قدرتمند ما نوشتۀ نیلس فان هوف و ترجمۀ معصومه نفیسی است و با ویراستاری سیده هستی حسینی در انتشارات مهرسا به چاپ رسیده است. این کتاب با استفاده از کلماتی ساده به کودکان یاد می‌دهد تا ذهن خود را پرورش دهند و برای رسیدن به اهدافشان هدف‌گذاری کنند. 

درباره کتاب ذهن قدرتمند ما

تعهد، کنترل، اعتماد‌به‌نفس و هدف‌گذاری اصول بسیاری مهمی هستند که بهتر است از همان سنین پایین به کودکان آموزش داده شوند تا آن‌ها بهتر یاد بگیرند در زندگی خود برنامه‌ریزی کنند. این کتاب با زبانی ساده و با استفاده از دو شخصیت به نام‌های جک و کیت به کودکان مفاهیمی مثل تعهد، اشتیاق، استاقمت و مثبت‌اندیشی را یاد می‌دهد. در طول کتاب، جک و کیت یاد می‌گیرند که رسیدن به اهداف همیشه آسان نیست و نیازمند تمرکز و برنامه‌ریزی دقیق و خلاقانه است. آن‌ها سعی می‌کنند با برنامه‌ریزی روزانه و مشخص کردن اهداف‌شان، ذهن خود را پرورش دهند تا زودتر به خواسته‌هایشان برسند. کتاب ذهن قدرتمند ما کتابی بسیار مفید برای تمامی کودکان است، چرا که به آن‌ها یاد می‌دهد چطور برای انجام کارهای روزمرۀ خود یا رسیدن به اهداف بلندمدتشان به بهترین شکل برنامه‌ریزی کنند.  

خواندن کتاب ذهن قدرتمند ما را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب به تمامی کودکان کمک می‌کند تا نظم بیشتری در زندگی داشته باشند و بهتر هدف‌گذاری کنند. 

بخشی از کتاب ذهن قدرتمند ما

«معلم به بچه‌ها یاد داد چطور با استفاده از قدرت ذهن به هدف‌هایشان متعهد بمانند. او گفت: «تعهد یعنی هدف‌هایتان را مشخص کنید و برای رسیدن به آن‌ها سخت تلاش کنید. هدف می‌تواند هرچیزی باشد که می‌خواهید در آینده به آن برسید؛ آینده یعنی فردا، هفتۀ بعد یا سال‌های دیگر. وقتی هدف‌گذاری می‌کنید و به آن می‌رسید، راضی و خوشحال می‌شوید و به خودتان افتخار می‌کنید.» کیت و جک فهمیدند رسیدن به هدف‌هایشان همیشه هم آسان نیست. متمرکز ماندن روی یک کار دشوار است. شاید ناراحت یا عصبانی بشوی و بخواهی آن را رها کنی.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

حجم

۳۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

قیمت:
۹,۰۰۰
تومان