دانلود و خرید کتاب توربوتکنیک عماد احمدیوسفی قلاتی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب توربوتکنیک اثر عماد احمدیوسفی قلاتی

کتاب توربوتکنیک

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب توربوتکنیک

کتاب توربوتکنیک نوشتۀ عماد احمدیوسفی قلاتی در انتشارات نسل روشن به چاپ رسیده است. این کتاب، دربرگیرندۀ تکنیک‌هایی برای فروش موفق در بازار کامیون است.

درباره کتاب توربوتکنیک

کتاب توربوتکنیک برای آماده ساختن ذهن مخاطب خود، پرسش‌های خوبی مطرح کرده است: چرا با داشتن یک کامیون خوب و ارزشمند قادر به فروش خوب آن نیستیم و چالش‌های حاصل از این موضوع ما را در مسیر حرکت با دلسردی مواجه می‌کند؟ چگونه می‌شود که یک کامیون بد، خیلی خوب فروش می‌رود و یک کامیون خوب، خیلی بد مراحل فروش را سپری می‌کند؟

در دنیای امروز، کامیون و حمل‌ونقل جاده‌ای جزو بخش‌های هیجان‌انگیز در فعالیت اقتصادی محسوب می‌شوند. فروش کامیون، فعالیتی با درآمد بالا است که ضمن ساختن پول زیاد برای صاحب خود، مسیر ترقی و پیشرفت در حوزۀ مدیریت آن را نیز برایش مقدور می‌سازد. کتاب توربوتکنیک می‌گوید پیش‌نیاز این موفقیت، داشتن تسلط بر اتفاقات دنیای کامیون و طراحی یک مدل کارآمد فروش برای بازار کامیون مورد نظر است. باید گفت که کتاب‌های زیادی با موضوع مدیریت فروش به چاپ رسیده‌اند؛ اما هیچ منبعی از مدیریت اختصاصی فروش کامیون برای مدیران، بازاریاب‌های حرفه‌ای، مشاوران توسعۀ کسب‌وکار، فروشندگان آزاد، فعالان نمایشگاه‌های کامیون و علاقه‌مندان در کشور موجود نیست. همین موضوع، کتاب حاضر را منحصربه فرد می‌کند.

نویسندۀ کتاب توربوتکنیک بر پایۀ طراحی یک مدل ساده اما کاربردی فروش کامیون، راهکارهای عملی را در این کتاب جمع آورده که در نوع خود نمونۀ مشابهی ندارند. این مدل دارای ۳ بخش اصلی است: ۱. زمینه‌سازی؛ ۲. جذب و اقدام؛ ۳. پایداری رو به رشد در تعامل با مشتری. در این مدل، کار فروش کامیون شامل برنامه‌هایی قبل از فروش، در خلال فروش و پس از فروش است. نویسنده همچنین تأکید کرده است که به‌منظور جلوگیری از پیچیدگی‌های ذهنی، تصمیم گرفته است فصل‌بندی کتاب بر اساس مدل بالا نباشد و یک‌راست به سراغ ارائۀ تکنیک‌های تحقق این مدل از فروش برود.

در کتاب توربوتکنیک برای اولین بار و به سبکی ساده و روان تکنیک‌هایی ارائه شده‌اند که نه‌تنها لزوماً در بازار کامیون بلکه در بازارهای فروش سایر کالاها مانند نوشابۀ انرژی‌زا، کفش اسپرت و جاروبرقی هم کاربرد دارند. همچنین در کنار پرداختن به بحث علمی مدیریت فروش، جزئیات این تکنیک‌های کاربردی نیز با زبانی عامه‌پسند طرح شده‌اند و برای کمک بیشتر به خوانندگان مثال‌هایی واقعی از آن‌ها نیز آورده شده است.

خواندن کتاب توربوتکنیک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران کتاب‌های مدیریت و کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب توربوتکنیک

«آرشیو مجله ماشین و وبسایت دنده یک از بزرگترین پایگاه‌های دانش در حوزه کامیون برای ایرانیان قابل دسترسی و مطالعه می‌باشند. بارها شاهد این بودیم که وارد کننده کامیون، برای فروش کشنده مورد استفاده در بخش‌های حمل سیمان و سنگ سفارش کشنده ADR را داده است. کشنده ADR مناسب حمل مواد خطرناک بوده و از قیمت بالاتری به نسبت نمونه‌های عادی خود برخوردار می‌باشد. نمونه دیگر، کشنده استرالیس ۴۳۰ موجود در کشور از موتورهای Cursor بهره می‌برد که خود این موتور یک ویژگی ممتاز دارد. جهت کاهش هزینه‌های نگهداری و تعمیرات، سازنده اقدام به نصب یک سوپاپ فشار شکن برای توربوشارژر نموده است. در زمان‌هایی که راننده بیش از حد مجاز اقدام به وارد آوردن فشار بر روی پدال گاز و بالا بردن دور توربین می‌نماید این سوپاپ میزان هوای اضافی را از مدار تخلیه می‌کند، در نتیجه موجب افزایش طول عمر توربوشارژر و کاهش استهلاک موتور می‌گردد. عدم شناخت کافی از محصول مورد نظر موجب شده بود در صحبت‌های فروشندگان از این امتیاز قابل توجه صحبتی به میان نیاید.»

جرائم و فرزندان ما
فاطمه دهقانی آرانی
ژنتیک در کودکان (1402)
ایمان وفایی
از دامنه تا صعود
محمود نظریان
پریزاده ای که با جوان گاوچران ازدواج می کند
دوآن لیکسین
لذت کار کردن
ماری کاندو
طریق التحقیق
محسن کرمی
فلسفیدن بدن و نفس
علیرضا تولایی
اکوسوسیالیسم
میشل لووی
درخت تنها
عارفه روئین
این مال کیه؟ من تو
آنا کانگ
درس‌های عاشقانه (دفتر اول)
کامبیز تشیعی
آهوی سرگردان
محمود پور وهاب
سفرنامه بهلر به گیلان
الکساندر بهلر
اثر مرکب (خلاصه کتاب)
دارن هاردی
تکنیک‌های تسلط بر ذهن
آنتونی رابینز
۹ مرد موفق، ۹۰ رمز موفقیتقورباغه ات را قورت بده!
برایان تریسی
زندگی‌نامه استیو جابز
والتر آیزاکسن
باشگاه پنج صبحی ها
رابین شارما
اثر مرکب (خلاصه کتاب)
دارن هاردی
برنامه‌ریزی هفتگی
دارن هاردی
کار عمیق
ناهید ملکی
اثر مرکب
دارن هاردی
باشگاه پنج صبحی ها
رابین شارما
کفش باز
فیل نایت
هنر ظریف بیخیالی
مارک منسون
عادت‌های اتمی
هادی بهمنی
پدر پولدار، پدر بی‌پول
شارون لیچر
۷ قدم تا عادت های موفق (خلاصه کتاب)
برایان تریسی
باشگاه ۵ صبحی ها (خلاصه کتاب)
رابین شارما
فرمول برنامه‌ریزی؛ راهنمایی برای ایجاد فهرست‌های کاری
دیمون زاهاریادس
آموزش تحلیل بازار سرمایه
فرشاد چهاردولی
چهار اثر از فلورانس اسکاول شین
فلورانس اسکاول شین
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۱۴ صفحه

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۱۴ صفحه

قیمت:
۲۲,۰۰۰
تومان