دانلود و خرید کتاب مجموعه دستورالعمل های اینساراگ ترجمه علی اشرف مجتهد شبستری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مجموعه دستورالعمل های اینساراگ اثر علی اشرف مجتهد شبستری

کتاب مجموعه دستورالعمل های اینساراگ

معرفی کتاب مجموعه دستورالعمل های اینساراگ

کتاب مجموعه دستورالعمل های اینساراگ (گروه مشورتی بین‌المللی جستجو و نجات) ترجمهٔ علی اشرف مجتهد شبستری و الناز فلاحی و تورج اکبرلو و ویراستهٔ حمید نظری تاج آبادی و فیروز سالاریان است و انتشارات پشتیبان آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب مجموعه دستورالعمل های اینساراگ

گروه بین‌المللی جست‌وجو و نجات (اینساراگ) در سال ۱۹۹۰ میلادی به منظور تسهیل هماهنگی بین تیم‌های بین‌المللی جست‌وجو و نجات شهری (یوسار) پدید آمد. این تیم‌ها خود را برای کمک به کشورها در زمان بروز وقایع ویرانگر و منجر به ریزش آوار که عمدتاً ناشی از زلزله هستند، آماده نگه می‌دارند. این گروه از زمان تأسیس خود هرگز از پای ننشسته است و همواره استانداردهای کیفی و روش‌های جهانی خود را برای نجات جان بیشتر به کار گرفته است.

اینساراگ به الگویی برای کمک‌های بشردوستانه تبدیل شده است و بیش از ۹۰ کشور و سازمان عضو این گروه هستند. در حال حاضر بیش از ۵۶ تیم بین‌المللی در طبقه‌بندی خارجی اینساراگ سازمان ملل متحد قرار دارند. قطعنامه مجمع عمومی سازمان ملل متحد درباره تقویت اثربخشی و هماهنگی کمک تیم‌های بین‌المللی جست‌وجو و نجات شهری (۲۰۰۲ م)، زمینه پیشرفت زیادی را در جهت آمادگی، هماهنگی و پاسخ مؤثر در سه دهه اخیر فراهم کرده است.

در سال ۲۰۲۰ میلادی، «گروه مشورتی بین‌المللی جست‌وجو و نجات» سی‌امین سال کمک‌های نجات‌بخش خود را جشن گرفت. هدف این شبکه هماهنگی با محیط همیشه در حال تغییر پاسخ است تا به هماهنگی آمادگی، مدیریت و فراهم کردن پاسخ‌های بشردوستانه کمک کند.

خواندن کتاب مجموعه دستورالعمل های اینساراگ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به متخصصان کمک‌های بشردوستانه و بین‌المللی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۸۲ صفحه

حجم

۱۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۸۲ صفحه

قیمت:
۱۰۰,۰۰۰
تومان