دانلود و خرید کتاب مجموعه تعقل تاریخی (جلد سوم) روح الله کریمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب مجموعه تعقل تاریخی (جلد سوم)

کتاب مجموعه تعقل تاریخی (جلد سوم) نوشتهٔ روح الله کریمی است. انتشارات الف لام را این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر از تاریخ تطبیقی و تحلیلی ایران، اسلام و جهان از ۱۴۵۳ تا ۲۰۰۰ میلادی سخن گفته است.

درباره کتاب مجموعه تعقل تاریخی (جلد سوم)

کتاب مجموعه تعقل تاریخی (جلد سوم) یکی از کتاب‌های یک مجموعه است. عنوان این مجموعهٔ ۳ جلدی «تعقل تاریخی» است. همان‌طور که از نام مجموعه پیدا است، مقصود نویسندهٔ آن، ایجاد قوه‌ای در خواننده است تا به‌واسطهٔ آن بتواند در تاریخ، تفکر و تعقل و حوادث تاریخی و سیاسی را تجزیه‌وتحلیل کند. جلد اول این مجموعه با عنوان «مبانی تحلیل تاریخ و سیاست» به تشریح مبانی و قواعد کلی تحلیل تاریخ پرداخته است. با مطالعهٔ جلد اول، مخاطب می‌تواند مؤلفه‌های اثرگذار بر تاریخ و سیاست را بشناسد و با بررسی آن‌ها به فهم دقیقی از پدیده‌های تاریخی و سیاسی دست یابد. جلد دوم و سوم، عهده‌دار بیان جزئیات حوادث تاریخی از صدر اسلام تا دوران معاصر با رویکردی خاص است؛ رویکردی که از مبانی گفته‌شده در جلد اول گرفته شده است. عنوان جلد دوم و سوم این مجموعه به‌ترتیب عبارت است از «تاریخ تطبیقی و تحلیلی ایران، اسلام و جهان؛ از صدر اسلام تا رنسانس» و «تاریخ تطبیقی و تحلیلی ایران، اسلام و جهان؛ از رنسانس تا عصر حاضر».

خواندن کتاب مجموعه تعقل تاریخی (جلد سوم) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران شناخت تاریخ پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

کاربر 4787957
۱۴۰۲/۰۶/۱۲

این کتاب حوادث همزمان ایران، اسلام و جهان و تأثیرات این حوادث بر همدیگر رو بررسی می‌کنه. تا جایی که می‌دونم در ایران چنین کتابی تا به حال تألیف نشده. زوایای پشت پرده‌ و مورد غفلتی از تاریخ تطبیقی رو برای

- بیشتر
حی بن یقظان
۱۴۰۲/۰۷/۱۱

جلد دوم را هم بیارید پس.

کاربر 4180860
۱۴۰۲/۰۶/۱۵

در این کتاب، ارتباطات تاریخی به خوبی ردیابی شده. مثلا ارتباطات نادر با یهود، روابط میرزا ابراهیم خان کلانتر با انگلستان و یا ارتباط جنگهای صفویه و عثمانی با جنگهای کاتولیک و پروتستان در اروپا.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۹۲ صفحه

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۹۲ صفحه

قیمت:
۷۰,۰۰۰
تومان