دانلود و خرید کتاب قوانین و مقررات بدنسازی و پرورش اندام محسن اسمعیلی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قوانین و مقررات بدنسازی و پرورش اندام اثر محسن  اسمعیلی

کتاب قوانین و مقررات بدنسازی و پرورش اندام

انتشارات:میعاد اندیشه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۵از ۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب قوانین و مقررات بدنسازی و پرورش اندام

«قوانین و مقررات بدنسازی و پرورش اندام» گردآوری و تالیف دکتر محسن اسمعیلی، عضو هیات علمی پژوهشگاه تربیت بدنی است. رشته بدنسازی از جمله رشته‌های نوپای ورزشی است. نوپا از آن منظر که بیش از یک‌صد سال از عمر آن نمی‌گذرد. این رشته جذاب توانسته است در طی همین مدت تعداد علاقه مندان بیشماری را به خود جلب نماید. در کنار علاقه مندان فراوان، شاهد حضور تعداد بسیار زیاد مربیان و مدیران باشگاه‌ها هستیم. باشگاه‌هایی که روز به‌روز بر تعداد آنها افزوده شده و شاهد رشد چشمگیر رقابت آنها در عرصه خدمت رسانی به مشتریان می‌باشیم. اگر چه این رشته ابتدا جنبه نمایشی داشت ولی هم اکنون توانسته جای خود را در تمام زمینه‌های حرفه ای، قهرمانی، همگانی و تفریحی باز کند. با گذشت زمان، رشته‌های مختلفی به این رشته ورزشی اضافه شده و تحت نظر فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام مشغول به فعالیت هستند و در پی آن مسابقات مختلفی نیز به انجام می‌رسد. این رشته همانند هر رشته ورزشی دیگری با رشته‌های مختلفی همچون تغذیه، علم تمرین، روانشناسی، فیزیولوژی، بیومکانیک و... رابطه بسیار نزدیکی دارد. ضروری است، کسانی که در این عرصه مشغول به فعالیت می‌باشند از آخرین قوانین و مقررات این رشته ورزشی آگاه بوده و بر اساس آن به تعلیم و آموزش علاقه مندان بپردازند. تا کنون کتاب‌های مختلفی در عرصه مربی‌گری و پرورش اندام به چاپ رسیده است که عموما تاکید بر برنامه و روش‌های تمرینی و تغذیه داشته‌اند و در برخی کتاب‌ها نیز به صورت بسیار خلاصه به معرفی قوانین و مقررات اشاره شده است. کتاب حاضر با هدف آشنایی علاقه مندان و ورزشکاران رشته بدنسازی با قوانین و مقررات بدنسازی و پرورش اندام به چاپ رسیده است. همچنین می‌توان به عنوان منبع آموزشی برای دوره‌های داوری از آن استفاده کرد.
نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) در بازار سرمایه
پوریا رستمی چری
شهر در تاریکی
معصومه بیدارنژاد
حیات پس از مرگ طبق شواهد علمی
السون ج. اسمیت
راز قلعه
معصومه بیدارنژاد
بازی را جدی بگیرید
سعید الوندکوهی
مدیریت اجرایی و بازاریابی در صنعت کافی شاپ و میزبانی و صنوف مرتبط
عنایت‌اله مرشدی
کسب و کارهای جهان آینده
عنایت‌اله مرشدی
آموزش وبلاگ نویسی بر مبنای آوابلاگ
عسل اطاعتی
ساعت دیوانگی
حسن حسنی
گوهر آفرینش
غلامرضا ضیایی
عکس نوشته های طنز ترکی استانبولی
سیاوش قنبرنژادمغانلو
آزمایش زخم
هانا خلیل
متون ادبی دو زبانه (فارسی-ترکی استانبولی)
سیاوش قنبرنژادمغانلو
تحلیل شبکه‌ای سایت‌های میزبانی کد
هادی صفری
تحلیل حجم - قیمت در معاملات، کلید مخفی موفقیت در بورس
سیاوش قنبرنژادمغانلو
نمایشنامه‌ای در طویله؛ قلعه‌ی حیوانات ۲
محمد ضیایی
دشت پاک
علی عیسایی
هیچ وقت یک ایرانی را دست کم نگیر
محمدرضا شهریاری
مرجع آیکیدو
عادل شیرازی
درمان با انرژی کی (کیاتسو)
عادل شیرازی

نظرات کاربران

.
۱۳۹۸/۱۰/۲۳

👌

Fatemeh.Idealistic
۱۳۹۶/۰۱/۲۵

چقدر خوبه که طاقچه برای گذاشتن کتاب مشت زن یا فایتر که در قالب یک کتاب ورزشی نوشته شده و فیلم اون هم در سال 2010 به کارگردانی دیوید اوراسل ساخته شد. فیلم و کتاب درمورد زندگی نامه قهرمان بوکس

- بیشتر
s.latifi
۱۳۹۵/۱۱/۰۵

سلام؛ لطفا یک کتاب جامع درباره آموزش بازی بدمینتون در طاقچه قرار دهید. تشکر

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۴)
در خانم‌ها • دور سینه باید ۵ سانتی متر کمتر از دور باسن باشد • دور کمر ۳۰ سانتی متر از دور باسن کمتر باشد.
.
موارد خطا در حرکت ددلیفت ۱- حرکت پایین رونده میله قبل از رسیدن به وضعیت نهایی. ۲- ناتوانی در راست ایستادن و شانه‌های باز متمایل به عقب. ۳- راست نبودن زانوها در پایان حرکت. ۴- مورد حمایت قرار دادن میله به وسیله قرار دادن آن روی پاها در طول حرکت. ۵- پایین آوردن میله قبل از دستور سرداور.
.
بادی کلاسیک (CLASSIC BODYBUILDING) این رشته جدید به منظور افزایش تعداد نفرات شرکت کننده‌‌ای است که ترجیح می‌دهند با حجم عضلانی کمتر ولی اندام زیبا در مسابقات شرکت کنند. رشته بادی کلاسیک مشابهت زیادی با رشته پرورش اندام داشته و از نظر قوانین برگزاری مسابقات بهم مشابه می‌باشند. مهمترین تفاوت آنها مطرح شدن فاکتور قد به همراه وزن جهت طبقه بندی ورزشکاران می‌باشد. در سایر قوانین و مقررات تا حدود زیادی مشابهت وجود دارد.
.
ترتیب برگزاری مسابقات ایستادن از جلو گردش‌های ۹۰ درجه ۴ فیگور حذفی شامل جفت بازو از روبرو، زیر بغل از روبرو، جفت بازو از پشت، شکم هفت فیگور اجباری فیگورهای آزاد ۶۰ ثانیه فیگورهای نمایشی
.

حجم

۲۹۹٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۲۲ صفحه

حجم

۲۹۹٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۲۲ صفحه

قیمت:
۴,۰۰۰
تومان