دانلود و خرید کتاب ع.ع
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ع.ع اثر مریم آگاه

کتاب ع.ع

گردآورنده:مریم آگاه
انتشارات:انتشارات گوی
امتیاز:
۳.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب ع.ع

کتاب ع.ع نوشتهٔ مریم آگاه است و انتشارات گوی آن را منتشر کرده است. این کتاب مجموعه مقالات پیرامون عباس افندی (عبدالبهاء) است.

درباره کتاب ع.ع

عبدالبهاء، دومین رهبر بهائیان، یکی از مهم‌ترین شخصیت‌های مطرح در آیین بهائی است. او فرزند میرزا حسینعلی نوری (عبدالبهاء) است که پس از وی رهبری بهائیان را به عهده گرفت. بهائیان تاکنون دربارۀ او کتاب‌ها و جزوه‌ها و مقالات و نوشته‌های زیادی را منتشر کرده‌اند و همچنان آثار زیادی را هم در حوزه‌های مکتوب و هم در حوزه‌های هنری و نمایشی دربارۀ او ساخته‌اند و برنامه‌های زیادی را برای بزرگداشت وی بر پا می‌کنند.

در سال‌های اخیر، بهائیان تلاش کردند تا برای صدمین سالگرد فوت او برنامه‌های تبلیغی مختلفی را برگزار کنند و در خلال آن وجه‌های خوب و زیبا برای او و برای آیین بهائی برای مردم دنیا بسازند. همچنین آنان مشغول ساخت یک مقبرۀ بزرگ برای عبدالبهاء در نزدیکی قبر میرزا حسین علی در بندر عکا در شمال اسراییل هستند.

فصلنامه «بهائی شناسی» از سال تاسیس در سال ۱۳۹۵ یکی از موضوعات مهمی که طی آن مقالات و گزارش‌های گوناگونی را در فصلنامه به خود اختصاص داد، موضوع‌های مرتبط با عبدالبهاء بوده‌اند. این کتاب شامل مقالات منتشرشده در فصلنامه بهائی شناسی از شماره های ۱ تا ۲۳ است.

علاوه بر آن مطالب مربوط به بعضی از مقالات که در فصلنامه منتشر نشده‌اند به صورت پیوست مقاله در این کتاب جای گرفته‌اند.

این کتاب در ۳۶۰ صفحه توسط نشر گوی ناشر تخصصی پایگاه خبری بهائی پژوهی به مناسبت نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ۱۴۰۲، عرضه شده است.

فهرست مطالب کتاب از این قرار است:

پیشگفتار، مقدمه، عبدالبهاء و نظریه علمی آینه‌ها، اعتبار سنجی پیشگویی‌های عبدالبهاء، عبدالبهاء واضع تعالیم جدید، خود محوری عبدالبهاء در اجرای احکام، چالش رهبری در جامعه بهائی پس از مرگ عبدالبهاء، رساله مدنیه، عبدالبهاء در ترازوی نقد، نقد و باز خوانی کتاب الواح وصایا، مفاوضات در ترازوی نقد قسمت اول، مفاوضات در ترازوی نقد قسمت دوم، مفاوضات در ترازوی نقد قسمت سوم.

خواندن کتاب ع.ع را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به پژوهشگران اسلام پیشنهاد می‌کنیم.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۶۰ صفحه

حجم

۵٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۶۰ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان