دانلود و خرید کتاب چگونگی مدیریت مراحل بحران ایساک کالدرون ادیزس ترجمه مصطفی ستاک
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب چگونگی مدیریت مراحل بحران

کتاب چگونگی مدیریت مراحل بحران نوشتهٔ ایساک کالدرون ادیزس و ترجمهٔ مصطفی ستاک و محمد رحیمی مقدم و مصطفی ثقفی و محمدعلی جلیل پور است. انتشارات چاپ و نشر بازرگانی این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب چگونگی مدیریت مراحل بحران

چگونه در ابتدا از بحران پرهیز کنیم و چگونه بحران پیش‌آمده را مدیریت کنیم؟ کتاب چگونگی مدیریت مراحل بحران کوشیده است به این پرسش پاسخ دهد. این کتاب مطالب خود را از طبيعت تغيير و پيامدهای آن آغاز کرده و در ادامه به موضوعاتی همچون اهميت واكنش به‌موقع، چیستی بحران، دروغ‌های معمولی، دروغ‌های حساب‌شده و آمارهای جعلی، مراحل گذر از بحران، تقويت درونی و بيرونی، تغيير ارزش‌ها و تغيير رفتارها سخن گفته است.

خواندن کتاب چگونگی مدیریت مراحل بحران را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مطالعه درمورد مدیریت مراحل بحران پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب چگونگی مدیریت مراحل بحران

«تغییر، موضوع جدیدی نیست. میلیون‌ها سال است که تغییر وجود داشته است. آنچه جدید است، افزایش سرعت تغییرات است و اینکه تغییرات همواره سریع‌تر می‌شوند. اجداد ما احتمالاً در کل زندگیشان یک تصمیم استراتژیک اتخاذ می‌کردند (مثلا،ً مهاجرت به شهر جدید، تغییر شغل و غیره).

پدران ما هر ۱۵ یا ۲۰ سال یک تصمیم استراتژیک می‌گرفتند. ما احتمالاً هر ده سال یک تصمیم استراتژیک می‌گیریم و به احتمال زیاد بچه‌هایمان هر دو یا سه سال و شاید هر سال یک تصمیم استراتژیک خواهند گرفت.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۰۴٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

حجم

۶۰۴٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

قیمت:
۴۹,۴۰۰
تومان