دانلود و خرید کتاب سوگند افسونگر کلیف مک نیش ترجمه پانته آ خوشنویس
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سوگند افسونگر اثر کلیف مک نیش

کتاب سوگند افسونگر

معرفی کتاب سوگند افسونگر

کتاب سوگند افسونگر نوشته‌ٔ کلیف مک نیش و ترجمهٔ پانته آ خوشنویس و ویراستهٔ پژمان واسعی است و نشر محراب قلم آن را منتشر کرده است. این کتاب جلد دوم از مجموعهٔ سه‌گانهٔ طلسم دراگونا است.

درباره کتاب سوگند افسونگر

راشل و برادرش، اریک، قدرت‌های ماورایی دارند؛ راشل خالق جادو است و اریک باطل‌کنندهٔ آن‌ها. هبیرا، جادوگر اعظم، می‌خواهد راشل و اریک را شکست دهد و دشمنانش را نابود کند. گروهی از جادوگران می‌خواهند راشل و کودکانی مثل او را پیدا کرده و ارتشی در خدمت جادوگر اعظم تشکیل دهند. 

در کتاب سوگند افسونگر می‌خوانیم که جادوی همهٔ کودکان آزاد می‌شود. آن‌ها در آسمان پرواز می‌کردند. قاره‌ها را زیر پا می‌گذاشتند. تغییر شکل می‌دادند، به اعماق اقیانوس‌ها می‌رفتند و با بازی‌های جادوی جدید و خطرناکشان سرگرم بودند‌؛ اما تمام این‌ها از بین رفت. راشل به آسمان خیره شده بود تا آنچه انتظارش را می‌کشید اتفاق بیفتد: هجوم جادوگران. اما این اتفاق هنگامی که به وقوع پیوست، با آنچه همه انتظارش را داشتند متفاوت بود. پای دشمنی جدید به میان آمده بود: گریداهای غول‌پیکر و ترسناک. برای روبه‌رویی با گریداها به قدرت و شهامت راشل و برادرش اریک نیاز بود.

خواندن کتاب سوگند افسونگر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به نوجوانان شیفتهٔ داستان‌های تخیلی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۳۷ صفحه

حجم

۲٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۳۷ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
۲۵,۰۰۰
۵۰%
تومان