دانلود و خرید کتاب صلح و سازش محمدصادق صادقی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صلح و سازش اثر محمدصادق صادقی

کتاب صلح و سازش

معرفی کتاب صلح و سازش

کتاب صلح و سازش نوشتهٔ محمدصادق صادقی و رحمان نظری و حاصل گردآوری امین ماکیانی است. انتشارات امتداد دانش این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر درمورد الگونگاری حلقۀ میانی موفق با محوریت ایجاد و تکثیر شوراهای صلح و سازش سخن گفته است.

درباره کتاب صلح و سازش

کتاب صلح و سازش باور دارد که در میدان کنشگری و فعالیت‌های خودجوش فرهنگی، مهم است که در کنار برنامه‌ریزی دقیق و تدبیر درست، بدانیم تنها خداوند است که به موجودات هستی وجود می‌دهد و ما باید خود را به دریای تقدیرش بسپاریم. او خود بهتر می‌داند که با کدام موج ما را به ساحل برساند. شاید اگر شما هم بودید فکر نمی‌کردید که روزی از دغدغۀ حضور در مسجد و بازکردن گره‌های حقوقی مردم، به یک حلقۀ میانی با 72 مجموعه شورای صلح و سازش برسید و در جایی قرار بگیرید که در کنار صلح و سازش به موضوعات اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی مردم، ورود مؤثر داشته و گره‌گشا باشید. این کتاب حاصل گفت‌وگو با محمدصادق صادقی است که ابتدا با محوریت افزایش آگاهی مردم نسبت به مسائل حقوقی و پیگیری پرونده‌های قضایی شروع شده و در ادامه با ایدۀ صلح و سازش، به حل اختلافات مردم پرداخته است. این فرد، در این عرصه، مشکلات مختلف مردم را می‌بیند و برای بازکردن این گره‌ها، به عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی وارد می‌شود؛ مانند ایجاد مرکز خیریه، مرکز مشاوره و تعاونی‌های مردمی. امید است این حلقۀ میانی برای کنشگران میدانی، نوری باشد در مسیر خدمت به مردم ایران.

خواندن کتاب صلح و سازش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران مطالعه درمورد الگونگاری حلقۀ میانی موفق با محوریت ایجاد و تکثیر شوراهای صلح و سازش پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

حجم

۶٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

قیمت:
۳۴,۲۰۰
تومان