دانلود و خرید کتاب کرمان مصور احمد عسکری سروستانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کرمان مصور اثر احمد عسکری سروستانی

کتاب کرمان مصور

معرفی کتاب کرمان مصور

کتاب کرمان مصور نوشتهٔ احمد عسکری سروستانی است. انتشارات آذرفر این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر حاوی بررسی تصویری از رُتَشتاری تا ژاندارمری و از خَشثَرَپانی تا شهربانی است.

درباره کتاب کرمان مصور

کتاب کرمان مصور تاریخ مصور تحولات ۲۷۰۰ سالهٔ پلیس، امنیه، نظمیه و چگونگی سیر برقراری نظم و امنیت در ایران و ایالت کرمان را در بر گرفته است. این کتاب، محتوای خود را از پلیس و نظم و امنیت در ایران و ایالت کرمان در عصر باستان آغاز کرده و سپس به‌سراغ تصاویر پلیس، نظمیه و امنیه در ایرانِ دورهٔ اسلامی، تصاویر نظمیه و امنیه از دورهٔ قاجار تا ادغام نیروی انتظامی (نظمیه، امنیه، پلیس، شهربانی و ژاندارمری) و تصاویر پلیس، نظمیه و امنیه (شهربانی، ژاندارمری، بلدیه و...) در ایالت کرمان از دوران قاجار تا انقلاب ایران در سال ۱۳۵۷ رفته است. نخستین تصویری که در این کتاب مشاهده می‌کنید، تصویر درفش کاویانی است.

کتاب کرمان مصور را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

تماشای تصاویر این کتاب را به دوستداران تاریخ نظم و امنیت در ایران و ایالت کرمان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب کرمان مصور

«تاریخ ساخت خنجر طلایی به سده ۴تا۵پیش از میلاد می‌رسد که در منطقه تخته قباد (کواد) تاجیکستان کشف شده است و اکنون نیز در موزه بریتانیا نگهداری می‌شود. وزن آن ۷۵.۵ گرم و بلندی آن ۱۵ سانتی متر می‌باشد. (در اختیار مامورین انتظامی در شهرها بوده است)»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۱۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۶۷۶ صفحه

حجم

۱۱۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۶۷۶ صفحه

قیمت:
۱۵۳,۰۰۰
۷۶,۵۰۰
۵۰%
تومان