دانلود و خرید کتاب تهی اریک بل ترجمه مسعود پهلوان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب تهی

کتاب تهی نوشتهٔ اریک بل و ترجمهٔ مسعود پهلوان و حدیث مددی ماهانی است. انتشارات ایماد این داستان کوتاه انگلیسی را برای نوجوان‌ها روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب تهی

کتاب تهی حاوی رمانی است که داستان پدری به نام «هارولد» را تعریف می‌کند. هارولد با بدخلقی و روشی اشتباه، خانواده‌اش را از تکنولوژی دور نگه می‌دارد. او هیچ توجه نمی‌کند که چگونه در این مسیر عزیزترین فرد زندگی‌اش را از دست می‌دهد. اگر بگوییم هارولد هیچ‌کس را اندازهٔ دخترش در این جهان دوست نداشت، اغراق نکرده‌ایم، اما مشکلات روحی او باعث دلسرد و آزرده‌خاطرشدن دخترش می‌شود؛ همچنین به نظر می‌رسد هارولد هر چقدر تلاش می‌کند از تکنولوژی فرار کند، بیشتر با آن درگیر می‌‎شود. گفته شده است که این داستان، در آینده رخ می‌دهد. همه‌چیز تغییر کرده و اوضاع جهان بسیار پیچیده شده است. داستان در زمانی می‌گذرد که تکنولوژی در جای‌جای زندگی آدمی سیطره پیدا کرده و به نظر می‌رسد از آن راه گریزی نیست.

خواندن کتاب تهی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به نوجوان‌های علاقه‌مند به ادبیات داستانی معاصر انگلستان و قالب داستان کوتاه پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب تهی

«رفتارش هرگز تغییر نمی‌کرد. نمی‌توانست خشمگین یا غمگین شود. هارولد نمی‌توانست احساسات او را جریحه‌دار کند. هر قدر هم که به این دستگاه می‌توپید، باز هم از او حمایت می‌کرد. گاهی اوقات، درست مانند یک روپوش بازدارنده بی‌خیال و دوست‌داشتنی، فقط بازوهایش را دور هارولد حلقه می‌کرد و نمی‌گذاشت برود، و همان طور که هارولد با بالارفتن سن ضعیف می‌شد، دستگاه قوی‌تر به نظر می‌رسید.

هارلد از دقت و توجه‌اش متنفر بود. از محبت مصنوعی‌اش بیزار بود. ای کاش جین اینجا بود. هارولد به شدت دلش می‌خواست تمام احساساتش، همه‌ی آنچه را به یاد می‌آورد قبل از آن که همه چیز دوباره تیره و تار شود به او بگوید. هارولد دوباره به فکر تلاش برای روی پا ایستادن افتاد، اما بیش از اندازه غمگین بود. با بی‌میلی دستش را در جیب کرد و زنجیری را که به آستر جیب وصل شده بود به دست گرفت. نفس عمیقی کشید و با این امید که دکمه را بشکند، آن را فشار داد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۴٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۹ صفحه

حجم

۱۴٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۹ صفحه

قیمت:
۱۴,۰۰۰
تومان