دانلود و خرید کتاب نگرشی نو به پویایی رقابتی در مناطق آزاد فاطمه مرادی فر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نگرشی نو به پویایی رقابتی در مناطق آزاد اثر فاطمه مرادی فر

کتاب نگرشی نو به پویایی رقابتی در مناطق آزاد

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب نگرشی نو به پویایی رقابتی در مناطق آزاد

کتاب نگرشی نو به پویایی رقابتی در مناطق آزاد نوشتۀ فاطمه مرادی فر است و انتشارات نمای علم آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب نگرشی نو به پویایی رقابتی در مناطق آزاد

 به‌خاطر شرایط ویژهٔ اقتصادی و تسهیلات گوناگون در مناطق آزاد، افراد زیادی به فکر شروع کسب‌و‌کار و تجارت در این مناطق میفتند. کار و زندگی در مناطق آزاد، شرایط، چالش‌ها و مزایای خودش را دارد. قوانین حاکم در منطقهٔ آزاد با قوانین مناطق ویژهٔ اقتصادی و سایر نقاط در کشور تفاوت‌هایی دارد. در کتاب نگرشی نو به پویایی رقابتی در مناطق آزاد سعی بر این است که اطلاعات لازم در این مناطق آزاد و به‌خصوص منطقهٔ آزاد انزلی به مخاطب داده شود. این کتاب در ۳ فصل تنظیم شده است که عبارت‌اند از:

 ۱.قابلیت‌های بازاریابی، عملکرد بازار و پویایی رقابتی

۲.نگاهی به مناطق آزاد تجاری - صنعتی

۳. پویایی رقابتی و توسعهٔ منطقهٔ آزاد انزلی

خواندن کتاب نگرشی نو به پویایی رقابتی در مناطق آزاد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر به فکر کار و تجارت در مناطق آزاد هستید و یا در مناطق آزاد کار می‌کنید اما احساس می کنید در مورد چالش‌ها، مزایا و معایب آن، اطلاعات کافی ندارید، این کتاب را بخوانید.

بخشی از کتاب نگرشی نو به پویایی رقابتی در مناطق آزاد

«مقدمه

 طی دو دهه اخیر، بازار محوری بنیان اصلی آثار نوشته شده در زمینه بازاریابی بوده است.قابلیت‌ها معمولاً به عنوان عنصری هستند که هم دارایی‌های سازمانی و هم استقرار سودمندانه دارایی‌ها را به ارمغان می‌آورند، آنها از داراییهایی که قابل مشاهده نیستند متفاوت هستند، علاوه بر این، قابلیت، عمیقاً بر امور سازمانی و اقداماتی که قابل معامله یا تقلید نیستند، قرار دارد.رقیب محوری بر ارزیابیهای عمیق مجموعه رقبای انتخاب شده تمرکز دارد. تحت این نوع جهت گیری استراتژیک، واحد کسب و کار بر اهداف رقیب، استراتژی‌ها، فعالیت‌ها، پیشنهادها، منابع وقابلیت‌ها و همچنین انتشار اطلاعات به دست آمده از این ارزیابی تمرکز دارد. با وجود رقابت شدیدی که در اقتصاد امروز جهان حاکم است ارائه خدمات بیشتر به مشتریها دیگر یک ارزش افزوده تلقی نمی‌شود بلکه ضرورت انکار ناپذیر است. شدت رقابت نیز به توانایی و تمایل رقبا برای تغییر تصمیمات آمیخته بازاریابی به منظور به دست آوردن مزیت رقابتی اشاره دارد. شدت رقابت سبب شده که شرکت‌های خدماتی در دوره جدید، مراقبت از سهم بازار و حفظان را از اولویت‌های مبنایی و اساسی خود بدانند. مسلماً شرکتی می‌تواند قدرت مانور بیشتری در زمینه اقتصادی وطرح‌های توسعه‌ای داشته باشد که عملکرد مثبت و قابل ملاحظه‌ای نسبت به سایر رقبای خود داشته باشد. امروزه ما در یک دنیای رقابتی نزدیک زندگی می‌کنیم و این قضیه ایجاب می‌نماید که شرکت‌ها خدمات نوین روز و متنوعی را در راستای افزایش قدرت اقتصادی و عملکرد مثبت به مشتریان ارائه نمایند. از اینرو در این فصل به بیان مفاهیم و نگرشهایی از قابلیت‌های بازاریابی،عملکرد بازار و پویایی رقابتی پرداخته می‌شود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

قیمت:
۱۰۰,۰۰۰
تومان