دانلود و خرید کتاب بلاکچین و قانون حکمرانی کد پریماورا.د فلیپی ترجمه سعید شوال‌پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بلاکچین و قانون حکمرانی کد اثر پریماورا.د فلیپی

کتاب بلاکچین و قانون حکمرانی کد

معرفی کتاب بلاکچین و قانون حکمرانی کد

کتاب بلاکچین و قانون حکمرانی کد نوشتهٔ پریماورا.د فلیپی و ترجمهٔ سعید شوال‌پور و حسین جنگروی و محمدرضا محی‌الدینی‌شاهم‌آبادی است. این کتاب توسط انتشارات خط آخر منتشر شده است. و به صورت جامع به بلاکچین، بیت‌ کوین، پلتفرم‌های محاسباتی غیر متمرکز و همچنین ویژگی آن‌ها و ارزهای دیجیتال می‌پردازد.

درباره کتاب کتاب بلاکچین و قانون حکمرانی کد

در کتاب بلاکچین و قانون حکمرانی کد ظهور ّفناوری بلاکچین بررسی می‌شود؛ مزایا و چالش‌های آن و کریپتوگرافیکا شرح داده می‌شود. با بلاکچین، مردم می‌توانند سیستم‌های قانونی یا قراردادهای هوشمند خود را بسازند. که پروتکل بنیادین شبکه مبتنی بر بلاکچین آن‌ها را اجرا می‌کند. این سیستم‌ها بدون قانون، ایجاد نظم می‌کنند و آنچه را که ممکن است مقررات خصوصی دانسته شود اجرا می‌کنند. باوجود ظرفیت بالایی که دارند ممکن است خطراتی را سبب شوند که بانکداری مرکزی، بازارهای مالی و مدیریت قراردادهای تجاری را با بی‌ثباتی مواجه می‌کند.و از ظهور انواع جدید جرم پشتیبانی می‌کنند. این خطرات حاد هستند؛ زیرا سیستم‌هایی نظیر خدمات پرداخت و بازارهای مالی و قراردادهای تجاری و بسیاری از ساختارهای سازمانی، بنیان جهان مدرن را تشکیل داده‌اند.

کتاب بلاکچین و قانون حکمرانی کد ماهیت دوگانه فنّاوری بلاکچین را بررسی می‌کند و ظهور کریپتوگرافیکا را توضیح می‌دهد و روش‌های بالقوه برای تنظیم مقررات را شرح می‌دهد. 

در ابتدا تاریخچه و بازبینی فنی تولد بیتکوین و اتریوم و دیگر فنّاوری‌های مرتبط با آن قرار گرفته است. سپس ویژگی‌های اصلی بلاکچین توضیح داده شده‌. و در ادامه دربارهٔ چگونگی این ویژگی‌ها که منجر به تولد کریپتوگرافیکا نگارش شده است.

بعد از توضیح چالش‌های قانونی پیش رو و ایجاد شده توسط بلاکچین در کتاب بلاکچین و قانون حکمرانی کد می‌توان فهمید که چگونه بر سیستم‌های مبتنی بر بلاکچین نظارت داشت و هزینه‌های این کار را نیز بررسی کرد.

 خواندن کتاب بلاکچین و قانون حکمرانی کد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 این کتاب به تمام فعلان حوزه فناوری و دوست‌داران مطالعه دربارهٔ رمز ارز و بازار سرمایه‌گذاری پیشنهاد می‌شود‌.

بخشی از کتاب بلاکچین و قانون حکمرانی کد

بلاکچین‌ها در اصل، پایگاه داده‌های غیرمتمرکزی هستند که در آن‌ها از شبکه توزیع شده کامپیوترها استفاده می‌شود. بلاکچین‌ها برای ایجاد نوع جدیدی از پایگاه داده‌ها، فناوری‌های گوناگونی مثل شبکه های نظیر به نظیر، رمزنگاری کلید عمومی خصوصی و مکانیسم‌های اجماع را ترکیب می‌کنند. در این فصل، به اختصار نحوه کار بلاکچین‌ها را شرح می‌دهیم و مؤلفه‌های کلیدی فناوری و زمینه آن‌ها را مشخص می‌کنیم. تا زمان پیدایش اینترنت، کامپیوترها از یکدیگر منفک بودند. آن‌ها جزیره‌هایی بودند که، جز از طریق کابل‌های دست‌و‌پا گیر، راهی برای ارتباط با یکدیگر نداشتند‌. در اواخر دهه ۱۹۵۰، وضعیت تغییر کرد. با پرتاب موفق اسپوتنیک به فضا توسط شوروی و ترس از تشدید جنگ سرد، محققان ابر شرکت رند، به امید ساخت سیستمی که بتواند مانع فجایع اتمی شود، تحقیقات خود دربارهٔ پارادایم محاسباتی جدیدی را شروع کردند. در آگوست ۱۹۶۴، پس از سال‌ها تحقیق، پل بر آن، یکی از محققان رند، اعلام کرد به دستاوردی در این زمینه دست یافته است. با تکیه به فناوری به نام سوئیچینگ بسته، بر آن توانست تکه اطلاعات‌ها را از یک کامپیوتر به کامپیوتر دیگر ارسال کند و این تکه‌ها را تقریبا مثل جادو دوباره به هم بچسباند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۹۵ صفحه

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۹۵ صفحه

قیمت:
۷۵,۰۰۰
تومان