دانلود و خرید کتاب فروش چابک براد جیونز ترجمه آزاده رجبی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فروش چابک اثر براد جیونز

کتاب فروش چابک

نویسنده:براد جیونز
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب فروش چابک

کتاب فروش چابک نوشتۀ براد جیونز و ترجمۀ آزاده رجبی است و انتشارات نمای علم آن را منتشر کرده است. کتاب فروش چابک به ما می‌آموزد که چگونه تجربه‌ای مسرت‌بخش و ارزشمند از خرید مشتری را رقم بزنیم.

درباره کتاب فروش چابک:

 کتاب فروش چابک در ۱۳ فصل ارائه شده است. نویسنده در این کتاب پس از مقدمه و بیان چالش‌های فروش در دنیای امروز، توضیح می‌دهد منظورش از چابکی در فروش چیست و بعد در ۱۳ فصل، ۱۳ مفهوم را بررسی می‌کند که به ترتیب عبارت‌اند از:

مفهوم ۱ فروش چابک: شناخت مشتری 

مفهوم ۲ فروش چابک: هوشین کانری 

مفهوم ۳ فروش چابک: اسکرام 

مفهوم ۴ فروش چابک: کانبان 

مفهوم ۵ فروش چابک: عملیات کوتاه‌مدت سازمانی 

مفهوم ۶ چابکی : کار استاندارد رهبر

مفهوم ۷ فروش چابک: فرآیند فروش همسو با مسیر خرید مشتری 

مفهوم ۸: اکتشاف 

مفهوم ۹: تحقیق 

مفهوم ۱۰: خرید

مفهوم ۱۱: تحویل 

مفهوم ۱۲: تخصیص 

مفهوم ۱۳: بهره‌برداری‌کردن

خواندن کتاب فروش چابک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر دوست دارید بدانید که چگونه روش فروش چابک می‌تواند در خرید و فروش کاربردی باشد، کتاب فروش چابک را بخوانید. کتاب فروش چابک همۀ موضوعات کلیدی برای بهبود فروش را پوشش می‌دهد. خواندن کتاب فروش چابک برای هر فروشنده‌ای که می‌خواهد به جایگاه برجسته‌ای در میان دیگران برسد، لازم است. مطالعۀ کتاب فروش چابک به هر کسی پیشنهاد می‌شود که محصول یا خدمتی را به مشتری ارائه می‌دهد.

بخشی از کتاب فروش چابک

 « سرآغاز:

در سنین جوانی با فروش آشنا شدم زیرا به مادرم، لورانی، گوش میدادم که به صورت هفتگی با مشتریان خود تلفنی صحبت میکرد، و سفارش برای مزرعه عمده فروشی گیاهان دریافت میکرد. او روابط شخصی قوی با مشتریان خویش برقرار میکرد و کار آنها، سابقه شخصی،چالشها، و اهداف آتی آنها را میدانست. مادرم کارشناس گیاهان بود و به مشتریان خود کمک میکرد تا در میان تنوع گل و گیاه، خریدی ایده آل داشته باشند. او بر کمک به مشتریان تمرکز میکرد تا به نتایج عالی دست یابند.

مادرم گفت و گو های خود با مشتریان، آخرین موفقیتهای آنها، چالشها، و اهداف آتی آنها را ثبت میکرد. او پیش از تماس بعدی به دفتر خود رجوع میکرد و همیشه در گفت و گو به آنچیزی اشاره میکرد که پیشتر فراگرفته بود. روابطی که او شکل داده بود تا پس از پایان مدت زمان فعالیت او در این صنعت دوام داشت. من او را در حال فعالیت میدیدم اما هرگز مشاهده نکردم که به طریقی بد فروش را انجام دهد. من آن را به عنوان فرآیند کمک به مشتری مینگریستم تا به اهداف خود با کمک کارشناس فروش دست یابد.

 من در دانشگاه تجارت بین الملل خواندم، و در آن زمان بر بازاریابی و فروش متمرکز شدم. من به سرعت تمرکز خود را بر یادگیری اقدامات عملیاتی برجسته در ژاپن موسوم به مدیریت کیفیت کل (TQM) و و سیستم تولید تویوتا (TPS) معطوف نمودم. من خیره به ابزارها و تکنیکهای مورد استفاده برای نیل به کیفیت بالاتر، بهره وری، کاهش زمان رهبری، و انعطاف پذیری در عملیات شده بودم که همه این موارد بر مشتری متمرکز شده بودند. من مفهوم موسوم به McDonaldization ( ریتزر ۲۰۰۸) را مطالعه کردم که متمرکز بر تکنیک‌های مورد استفاده از سوی مک دونالد برای سیستماتیک کردن فعالیتهای درون فروشگاه بود

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۳۰ صفحه

حجم

۵٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۳۰ صفحه

قیمت:
۸۰,۰۰۰
تومان