دانلود و خرید کتاب خدا ثروتمندان را دوست دارد آمنه واحدیان شاهرودی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خدا ثروتمندان را دوست دارد اثر آمنه واحدیان شاهرودی

کتاب خدا ثروتمندان را دوست دارد

معرفی کتاب خدا ثروتمندان را دوست دارد

کتاب خدا ثروتمندان را دوست دارد نوشتهٔ آمنه واحدیان شاهرودی است و انتشارات متخصصان آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب خدا ثروتمندان را دوست دارد

جهان پیرامون ما جهان انرژی و حرکت است!

دنیایی که در نقابل دو نیرو و انرژی مثبت و منفی (یا جهان نیکی و بدی، موفقیت و شکست، مدام در حال کنش و واکنش‌ها قرار دارد. نقش انرژی‌های مثبت در شکوفایی و بهینه‌شدن فرآیند رشد در موجودات زنده آنچنان فراگیر و ملموس است که می‌توان با کلمات زیبا و مثبت گل‌ها را به رشد سریع‌تر وا داشت و یا با افزودن بار کلمات منفی به لیوانی پر از آب مولکول‌ها را دچار فساد و گندزدگی پرشتاب نمود!

آنچه که ما را از رسیدن به آرزوهایمان باز می‌دارد تسلط افکار منفی و نداشتن اراده‌ای قوی که در پس زمینه اندیشه خودمان نهان است، و یا تأثیر القائات اطرافیان بداندیش است! اگر فکر و آرزویی در سر دارید، اگر توانایی‌های بالقوه و ذاتی خویش را می‌شناسید، اگر برای رسیدن به موفقیت و یا حرکت در مسیر رشد مصمم هستید! اکنون وقت آن رسیده تا با آموزش درست «اگرها» را مبدل به «بایدها» نمائید.

با مطالعه این کتاب شما می‌توانید در مسیر آگاهی برای رسیدن به آرزوهای زیبایتان موفق بشوید.

اگر فکر می کنید برای کسب آرزوهای بزرگتان نیازمند معجزه هستید باید بگوییم که آفریدگار دانا و هستی بخش آن معجزه را از بدو تولدتان در وجودتان ودیعه گذاشته است! آرزوهای شما سرچشمه از توانایی‌های پنهان شماست که منتظر کشف هستند. معجزه شما ایمانتان است، باور کنید که می‌توانید بهترین باشید!

آگاهی گام اول است، شما با انجام مطالعات هدفمند گام اول را بردارید آنگاه خواهید دید معجزات چگونه یکی پس از دیگری اتفاق می‌افتد.

خواندن کتاب خدا ثروتمندان را دوست دارد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران کتاب‌های توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب خدا ثروتمندان را دوست دارد

«این کتابی را که می‌نویسم صرفاً برای خواندن نیست. برای کسانی است که دوست دارند دنیای بزرگشان را با قدم‌های کوچک و آرام شروع کنند، و با بال‌های نامرئی و بزرگ که خودشان از اراده خود ساخته‌اند به پرواز در بیاورند و به سرزمین ناشناخته‌ها که همان ضمیر ناخودآگاه و توان فردی است را به تکاپو و حرکت در بیاورند و موفق بشوند.

خدا را سپاس می‌گویم که یاریم کرد تا کتابی دیگر در مورد اراده و ذات بشری بنویسم، تا عده‌ای که این طناب نامرئی را که در خود تنیده‌اند را باز کنند و به سوی کامیابی و قدرت و سعادت حرکت کنند.

من نمی‌دانم که در چه سنی و در کدام مقطع تحصیلی و یا به چه کاری مشغول فعالیت هستید، اما این را می‌دانم که در هر سن و شرایطی که باشی، دیر نیست!

پس برای سعادت و رستگاری خودت در این دنیا، ذهنت را محدود نکن و با باور قوی دست از ندانم کاری‌ها بردار! بلند شو! با توکل به پروردگار منان... مطمئن باش موفق می‌شوی و رسالت تو از این زندگی، صرفاً فقط عادت به زندگی روزمره، تحمل سختی‌ها و پرداخت قبوض و هزینه‌های دیگر نیست! خداوندی که از روح خود در تو دمیده. تویی که با رسالت خودت در این لحظه به بهترین جایگاه ممکن که اراده کنی می‌رسی، شک نکن.

در این کتابم برای شما عزیزان، گام های ساده اما سودمند نوشته‌ام تا آگاهانه از موقعیت فعلی‌تان در زندگی و کار به درجات عالی و بزرگ دست یابید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۳۳٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

حجم

۷۳۳٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

قیمت:
۲۶,۵۰۰
تومان