دانلود و خرید کتاب پروژه بهره وری کریس بیلی ترجمه فاطمه تقی پناهی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پروژه بهره وری اثر کریس بیلی

کتاب پروژه بهره وری

نویسنده:کریس بیلی
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب پروژه بهره وری

کتاب پروژه بهره وری نوشتهٔ کریس بیلی و ترجمهٔ فاطمه تقی پناهی است. انتشارات راوشید این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب پروژه بهره وری

کتاب پروژه بهره وری درمورد دستیابی به موفقیت‌های بیشتر با مدیریت درست زمان، توجه و انرژی سخن گفته است. کریس بیلی از نوجوانی شیفتۀ مفهوم بهره‌وری بوده است. پس از اینکه مدرک دانشگاهی خود در رشتهٔ مدیریت کسب‌وکار را دریافت کرد، تارنمایی در اینترنت درست کرد تا مجموعۀ یافته‌های آزمایش‌ بهره‌وری بر روی خود را در برنامه‌ای یک‌ساله با دیگران به اشتراک بگذارد. در این فرصت، به پژوهش‌ و مصاحبه‌ با برخی از کارشناسان نام‌آوازۀ دنیا ادامه داد؛ شخصیت‌های مشهوری از جمله چارلز دوهیگ و دیوید آلن. در میان آزمایش‌هایی که او انجام می‌داد، تلاش کرد به‌مدت چندین هفته خوابش را محدود کند، مصرف قهوه و شکر را پایین بیاورد و به‌مدت ۱۰ روز پی‌در‌پی در تنهایی کامل به سر ببرد. او به‌مدت ۳ ماه از تلفن همراهش فقط روزی یک ساعت استفاده کرد، حدود ۵ کیلو به حجم عضلات بدنش اضافه کرد، زمان کاری هفتگی‌اش را به ۹۰ ساعت رساند و خودش را عادت داد تا به‌مدت ۳ ماه هر روز ساعت ۵:۳۰ صبح از خواب بیدار شود. کریس بیلی در تمام این مدت، اثرگذاری آزمایش‌های خود را بر روی کیفیت و کمیت حرفه‌ای و زندگی روزمره‌اش سنجش و پایش کرد. نتیجهٔ این کوشش‌ها و آزمایش‌ها را در کتاب حاضر بخوانید.

خواندن کتاب پروژه بهره وری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب پروژه بهره وری

«شب شده، وقت خواب فرا رسیده، سر بر بالین می‌‌‌نهد تا یک روز طولانیِ خسته‌‌‌کننده را پشت سر بگذارد، در همان حال که چشم‌‌‌هایش گرمِ خواب می‌‌‌شود، به روزی که گذشته می‌‌‌اندیشد. با خود حساب‌‌‌کتاب می‌‌‌کند از این همه دوندگی و کار، چه عایدش شده است.

گاه هیچ!

این داستان برای شما هم آشناست، وقتی یک روز خود را زیر ذره‌‌‌بین می‌‌‌برید تا ببینید چه کرده‌‌‌اید، و چه نتایجی به دست آورده‌‌‌اید؟ آیا از دستاوردهای خود راضی و خرسند می‌‌‌شوید، وقتی با دقت و موشکافانه به روزی که گذشته می‌‌‌اندیشید؟

یا احساس نارضایتی و خسران به شما دست می‌‌‌دهد؟ از این که تمامِ روز، مشغله‌‌‌های بسیار داشته و از خود سخت کار کشیده‌‌‌اید، اما در پایان، آنچه عایدتان شده، دندان‌‌‌گیر نبوده است. نه به اندازهٔ وقت و انرژی‌‌‌ای که صرفش کرده‌‌‌اید. نه به اندازهٔ دوندگی‌‌‌ها و تلاش‌‌‌های‌‌‌تان.

بهره‌وری، از آن دسته مقولاتی است که مورد توجه افراد بسیاری قرار گرفته است. دغدغه و دل‌‌‌مشغولیِ مشترکی است بین همهٔ کسانی که به دنبالِ بهره‌‌‌مندیِ حداکثری از زمان، انرژی و توجه خویش‌‌‌اند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۵۵ صفحه

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۵۵ صفحه

قیمت:
۴۴,۰۰۰
تومان