دانلود و خرید کتاب دل ما هر چه کشید از تو کشید امی هارتل ترجمه میترا ملاصالحی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دل ما هر چه کشید از تو کشید اثر امی هارتل

کتاب دل ما هر چه کشید از تو کشید

معرفی کتاب دل ما هر چه کشید از تو کشید

کتاب دل ما هر چه کشید از تو کشید نوشتهٔ امی هارتل و ترجمهٔ میترا ملاصالحی و وحیدرضا ملاداودی است. نشر برگ و باد این کتاب را که درمورد طرح‌وارهٔ رهاشدگی برای عموم مخاطبان سخن گفته، روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب دل ما هر چه کشید از تو کشید

کتاب دل ما هر چه کشید از تو کشید، حاصل تجربه‌های امی هارتل دررابطه‌با طرح‌وارهٔ رهاشدگی، ترس و اضطراب در زندگی‌اش است. او قصد درمان‌گری ندارد؛ تنها تجربه‌های خود را و چگونگی رهاشدنش از ترس در زندگی را با ما به اشتراک گذاشته است. او در این کتاب، قصهٔ خود را گفته است و توضیح داده است که چطور یاد گرفت نیاز به اطمینان‌طلبی از همسرش را متوقف کند و چطور با عشق و اعتمادبه‌نفس رشد کرد. او یک صندوقچهٔ گنج مملو از نکته‌های کاربردی و مؤثر برای توقف چرخهٔ اطمینان‌طلبی گردآوری کرده است و می‌خواهد آن را با شما سهیم شود.

خواندن کتاب دل ما هر چه کشید از تو کشید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب دل ما هر چه کشید از تو کشید

«همانطور که گفتیم سفر درمان و رهایی از اطمینان‌طلبی، فرایندی کاملاً شخصی و فردی است. مشکلات ما در رابطه با همسرمان نیست بلکه بیشتر درونی است و باید خودمان از عهدهٔ آنها برآییم.

با این وجود، همسرتان می‌تواند بخش جدایی‌ناپذیر راه‌حل باشد. او می‌تواند عامل شگفت‌انگیزی باشد که در طی فرایند برای حمایت، عشق و شکیبایی (اما نه اطمینان دادن!) بتوان رویش حساب کرد. اما ابتدا باید موقعیت و وضعیت شما را بداند و درک کند.

بگذارید همسرتان بداند در چه شرایطی هستید.

من از این بابت خودم را خوش‌شانس می‌دانم زیرا همسری دارم که خودش هم با اضطراب شدید دست و پنجه نرم کرده است. این یعنی نگرانی‌های مرا کاملاً درک می‌کرد و با من همدل بود، حتی اگر اضطراب من متفاوت از شیوهٔ بروز اضطراب خودش، بروز می‌کرد.

با همسرتان بنشینید و در این باره با او صحبت کنید. زمانی را برای این کار انتخاب کنید که اضطراب کمتری دارید تا بتوانید موضوع را شفاف شرح بدهید. هیجاناتی که نگرانی‌ها و ترس‌هایتان را در برمی‌گیرد توضیح بدهید. بگویید چطور اطمینان دادن موجب علاج موقت درد و رنج شماست.

بدیهی است این نوع گفتگو دشوار است. این مسائل به شدت حساس و شخصی هستند و صحبت راجع به آنها مستلزم قابلیت آسیب‌پذیری زیاد است. این امر می‌تواند به شدت ترسناک باشد.

اما شگفت‌انگیز هم هست. وقتی در رابطه‌ای سالم و بارور هستید، باید بتوانید این آسیب‌پذیری را با یکدیگر تجربه کنید. این کلید رشد و تعالی با عشق و اعتماد است.

با خیال راحت این کتاب را به همسرتان نشان بدهید! برای کسانی که مسائل دلبستگی اضطرابی یا اطمینان‌طلبی ندارند، این نوع اضطراب ممکن است مبهم باشد. بگذارید کتاب را (بخصوص فصل‌های اول) ورق بزند تا ذهنیتی کلی از ماهیت و احساسی که اضطراب مبتنی بر رابطه دارد به دست بیاورد.

در ابتدا، درک وضعیت و شرایط شما برایش سخت خواهد بود اما آغاز گفتگو یک گام اولیهٔ عالی است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۶٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۲۲ صفحه

حجم

۸۶٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۲۲ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان