دانلود و خرید کتاب کم و کیف استرس، اضطراب و افسردگی علی بابایی خورزوقی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب کم و کیف استرس، اضطراب و افسردگی

کتاب کم و کیف استرس، اضطراب و افسردگی نوشتهٔ علی بابایی خورزوقی و مجتبی بابایی خورزوقی و پریناز سجادیان و اکرم ترک است و نشر دارخوین آن را منتشر کرده است. موضوع کتابْ معنادرمانی یا درمان استرس، اضطراب و افسردگی بدون استفاده از داروهای شیمیایی است.

درباره کتاب کم و کیف استرس، اضطراب و افسردگی

انسان در زندگی خویش با شرایط متعددی روبه‌روست که آرامش روحی و روانی او را درهم می‌ریزند. فرد نیاز به آرامش دارد و در سایه آرامش عملکردهای روزانه او مفیدتر صورت می‌گیرند، رسیدن به اهداف و برنامه‌ریزی‌ها راحت‌تر امکان‌پذیر می‌شود و مهم‌تر اینکه سلامت جسمانی فرد نیز تضمین می‌گردد. افراد ناآرام با مشکلات عدیده‌ای در زمینه‌های متعدد مواجه هستند که صدمات حاصل از این مشکلات، با ایجاد دور باطل آرامش او را مجددا به‌هم زده و مشکلات فزاینده‌ای را سبب می‌شوند. اولین گام در زندگی سالم و رضایت‌بخش رسیدن به آرامش و حفظ آن در شرایط اضطراب آفرین و استرس‌زاست. 

بنابر این یکی از بزرگ‌ترین مشکلات بشر امروزی، اضطراب، استرس و فشارهای روانی است، که پیامدهای منفی فراوانی هم به دنبال داشته است. انسان در راه رسیدن به آرامش کوشش‌های فراوانی را به کار برده است، اما چون راه صحیح آن را نیافته است، تلاشش بی‌ثمر مانده است. پیشرفت علم و تکنولوژی نیز همانطور که اشاره شد با همه‌ٔ غوغایش، بیش از پیش او را در گرداب ناآرامی و اضطراب و تردید غوطه‌ور ساخته است. اضطراب و دلهره از راه‌های گوناگونی ممکن است به وجود آید. مثلا افرادی که برای خود آینده‌ای تاریک و مبهم تصور می‌کنند، هر آن ممکن است دچار بیماری و درماندگی و... شوند و از این نگرانی و ترس، بسیار رنج می‌برند. گاه انسان در برابر مشکلات فراوان زندگی به این فکر فرو می‌رود که ممکن است از عهده‌ٔ حل آن‌ها برنیاید، همین تصور او را مضطرب می سازد. 

بر اساس تحقیقات مختلف افراد زیادی از تحمل اضطراب، استرس و افسردگی، رنج می‌برند. این بیماری‌ها در طولانی‌مدت می‌تواند ناهنجاری‌های مختلفی را سبب شده و تاثیر منفی خود را در زندگی روزانه فرد نشان دهد. اضطراب، استرس و افسردگی، علاوه بر تاثیرات فیزیکی و جسمانی از جمله ناراحتی قلبی ، گوارشی و... که به‌وجود می‌آورند؛ شرایط روحی و روانی افراد را نیز به مخاطره می‌اندازد. از باب مثال پژوهش‌ها نشان می‌دهد افراد دچار استرس از بی‌خوابی و بدخوابی رنج می‌برند که به نوبه خود عوارض متعدد روانی را در فرد موجب می‌شود، مانند کاهش عملکرد روزانه فرد. حال اگر چنین شرایطی در طولانی‌مدت تداوم یابد و فرد کنترل مفیدی روی آنها نداشته باشد و نتواند آرامش روحی و روانی خود را برقرار سازد در درازمدت عواقب و تاثیرات منفی را ناظر خواهد بود. 

خواندن کتاب کتاب کم و کیف استرس، اضطراب و افسردگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که با اضطراب و نگرانی دست و پنجه نرم می‌کنند پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان