دانلود و خرید کتاب فناوری های پیشرفته در بیودیزل امینول اسلام ترجمه علی ماشاءالله کرمانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب فناوری های پیشرفته در بیودیزل

کتاب فناوری های پیشرفته در بیودیزل؛ مقدمه‌ای بر اصول و روندهای نوظهور نوشتهٔ امینول اسلام و یون هین توفیق یاپ و انگ سنگ چان و ترجمهٔ علی ماشاءالله کرمانی و احسان سرلکی و محمدحسین کیانمهر و سیدرضا حسن بیگی و مرضیه قربانی است و انتشارات دانشگاه تهران آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب فناوری های پیشرفته در بیودیزل

به‌واسطۀ تحقیقات گسترده، بسیاری از شرکت‌های تجاری فناوری‌های جامع، نوآورانه و پیشـرفت‌های را ارائه داده‌اند تا به‌طور پیوسته بیودیزل را با کیفیت بالا و قیمت رقابتی از طریق فرایند تبادل اسـتری تولید کنند. در کتاب فناوری های پیشرفته در بیودیزل به بررسی کلی فناوری‌های اخیر شدت‌بخشی فرایند برای تولید بیودیزل و نیز روش‌های مختلف ارزیابی کیفیت سوخت بیودیزل یا پایش واکنش تبادل استری در کنار مزایا و معایـب می‌پردازیم.

مؤسسهٔ انتشارات دانشگاه تهران بر انتشار کتاب‌های آکادمیک تمرکز دارد. این مؤسسه از سال ۱۳۲۵ کار خود را به طور مستقل آغاز کرده است. دکتر پرویز ناتل خانلری آغازگر فعالیت این انتشارات بود. پس از دکتر خانلری، شادروان دکتر ذبیح‌الله صفا با یاری دکتر حسین مینوچهر مدیریت توسعهٔ انتشارات را بر عهده گرفتند.

انتشارات دانشگاه تهران زیر نظر مدیریت ادارهٔ کل خدمات پژوهشی و انتشارات دانشگاه تهران اداره می‌شوند. انتشارات دانشگاه تهران، نخستین‌بار با این آرمان پدید آمد که پاسخگوی نیاز دانشجویان باشد، اما به‌مرور نیازهایی فراتر از نیاز نخستین نمودار شدند. در مرحلهٔ اول اساتید نیازمند آن بودند تا با گسترش کمی و کیفی دانشگاه، از آخرین داده‌های علمی برخوردار شوند. پس از اینکه که دانشگاه تهران، مؤلفان بزرگ و سرشناس را جذب برنامه‌های آموزشی خود کرد، انتشارات دانشگاه تهران چاپ و انتشار آثار آنان را نیز در زمرهٔ وظایف خود قرار داد. این رویه تا آنجا ادامه داشت که بندی از اساسنامه به آن اختصاص یافت؛ با این مفهوم که انتشارات دانشگاه تهران خود را ملزم به چاپ متون و آثار فرهنگی ایران‌زمین کرده است. انتشارات دانشگاه تهران تاکنون بیش از ۵٬۰۰۰ عنوان کتاب منتشر کرده است و به طور میانگین در هر روز بیش از یک کتاب منتشر می‌کند.

خواندن کتاب فناوری های پیشرفته در بیودیزل را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اطلاعات دقیق و به‌روزشده در این کتاب برای مهندسان زیست‌شیمی، شیمی، مکانیک، کشـاورزی، مهندسان دانشگاهی، دانشجویان کارشناسی ارشد، دکتری، دانش‌آموختگان و همچنین محققان صنعتی در این زمینه‌ها شایان توجه خواهد بود. همچنین این کتاب به محققان و خوانندگان مشـتاق در حـوزهٔ منابع انرژی‌های جایگزین و توسعۀ فناوری‌های انرژی سبز و پایدار، ایده‌های کاربردی می‌دهد.

نظرات کاربران

arman
۱۴۰۲/۰۸/۲۸

خود کتاب خیلی خوبه. دسته بندی زیبا منابع معتبر و... ولی ترجمه ش زیاد تعریفی نداره. انگار ربات ترجمه ش کرده. غلط های عجیبی داره مثلا تو صفحه ۳۵ کتاب MeOH رو متوکسید ترجمه کرده که هر کسی میدونه که

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۴۶ صفحه

حجم

۳٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۴۶ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان