دانلود و خرید کتاب نظریه های رمان دیوید لاج ترجمه حسین پاینده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نظریه های رمان اثر دیوید لاج

کتاب نظریه های رمان

دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب نظریه های رمان

کتاب نظریه های رمان نوشتهٔ دیوید لاج و ایان وات و... و ترجمهٔ حسین پاینده است. انتشارات نیلوفر این کتاب نظری را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب نظریه های رمان

کتاب نظریه های رمان که از از رئالیسم تا پسامدرنیسم را در بر گرفته، نوشته‌ٔ دیوید لاج، دیوید دیچز، ایان وات و… است. رمان نوعی از ادبیات داستانی است که در ادبیات کهن فارسی وجود نداشته و سابقه‌ٔ ورود آن به ادبیات فارسی به یک قرن پیش برمی‌گردد. با وجود این اکنون رمان یکی از سبک‌های ادبی پرطرفدار و متداول است که خوانندگان فارسی‌زبان بسیاری را به خود جذب می‌کند. برای فهم بهتر تکنیک‌های رمان باید از پایه‌های نظری این حوزه اطلاع کسب کرد. در کتاب حاضر به پرسش‌های اساسی و مهمی پاسخ داده شده است؛ پرسش‌هایی همچون اینکه رمان چیست؟ چه تفاوتی با دیگر داستان‌های بلند دارد؟ نخستین رمان‌ها از چه زمانی و توسط کدام نویسندگان نوشته شده‌اند؟ تعریف رمان رئالیستی چیست؟ رمان مدرن چه شاخصه‌هایی دارد؟ رمان پست‌مدرن از چه زمانی شکل گرفت و دارای چه ویژگی‌هایی است؟ در بخش‌های گوناگون این کتاب، نظریه‌های رمان با یادی از رمان‌های مشهور و موفق جهان بسط و شرح داده شده‌اند. در این اثر علاوه بر فنون نوشتن رمان، اصطلاحات متداول ادبی درباره‌ٔ رمان نیز آموزش داده شده است.

خواندن کتاب نظریه های رمان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران مطالعه درمورد رمان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب نظریه های رمان

«مردود شمردنِ دیدگاهی که وظیفه‌ی رمان را فقط پرداختن به فرهنگ نخبه‌گرا می‌دانست همچنین به این معنا بود که ادبیات داستانی می‌توانست دوباره عناصر خیال‌پردازانه و فوق طبیعی و غیرواقعی را در خود بپروراند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۹۵ صفحه

حجم

۹٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۹۵ صفحه

قیمت:
۲۷,۰۰۰
تومان