دانلود و خرید کتاب جهان سلول (جلد اول) وین م. بکر ترجمه میرلطیف موسوی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب جهان سلول (جلد اول)

کتاب جهان سلول (جلد اول) ؛ زیست‌شناسی سلولی - مولکولی نوشتهٔ وین م. بکر و لوئیس ج. کلین اسمیت و گرگوری پائول برتونی و جف هاردین با ترجمهٔ نازنین جلیلیان و امیرحسین منصوری و امین داوری و میرلطیف موسوی در انتشارات دانشگاه شاهد چاپ شده است. 

درباره کتاب جهان سلول (جلد اول)

سلول، واحد پایهٔ زیست‌شناسی است. هر موجود زنده از تعدادی سلول تشکیل شده و یا خود یک سلول است. بنابراین تنها با شناخت ساختار و عمل سلول می‌توانیم توانایی‌ها و محدودیت‌های موجودات زنده، اعم از جانوران، گیاهان، قارچ‌ها و میکروارگانیسم‌ها را بشناسیم. ما در میان یک تحول بزرگ در زیست‌شناسی قرار داریم که باعث پیشرفت‌های بسیاری در درک ما از چگونگی تشکیل و نحوهٔ انجام همهٔ اعمال حیاتی سلول شده است. کاملاً واضح است که ماهیت سلول دینامیک است؛ ظرفیت رشد سلول، قدرت تولید نسل، تخصصی‌شدن، توانایی پاسخ به محرک و سازگار‌شدن به تغییرات محیطی همگی شواهد این مسئله هستند. زیست‌شناسی سلولی نیز در‌ حال تغییر است و دانشمندان در گرایش‌های مختلف آن تمام تلاش خود را معطوف چگونگی عملکرد سلول کرده‌اند. در حال حاضر ادغام بافت‌شناسی سلولی، ژنتیک و بیوشیمی باعث شده‌اند زیست‌شناسی سلولی به یکی از علوم پویا و جذاب روز تبدیل شود. جلد اول کتاب جهان سلول به این مباحث می‌پردازد.

کتاب جهان سلول (جلد اول) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 این کتاب برای دانشجویانی که برای نخستین بار با شاخه زیست‌شناسی سلولی و مولکولی مواجه شده‌اند، هم از نظر حجم مطالب و هم از نظر سهولت درک مطلب، مناسب و قابل استفاده هست.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۲۶٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۶۵۳ صفحه

حجم

۱۲۶٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۶۵۳ صفحه

قیمت:
۱۲۰,۰۰۰
تومان