دانلود و خرید کتاب ۲۵ اشتباه تعمیرکاران تلفن همراه و راه های اجتناب از آنها محمود محمدرجبی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۲۵ اشتباه تعمیرکاران تلفن همراه و راه های اجتناب از آنها اثر محمود محمدرجبی

کتاب ۲۵ اشتباه تعمیرکاران تلفن همراه و راه های اجتناب از آنها

معرفی کتاب ۲۵ اشتباه تعمیرکاران تلفن همراه و راه های اجتناب از آنها

کتاب ۲۵ اشتباه تعمیرکاران تلفن همراه و راه های اجتناب از آنها نوشتهٔ محمود محمدرجبی است. انتشارات مانیان این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب ۲۵ اشتباه تعمیرکاران تلفن همراه و راه های اجتناب از آنها

کتاب ۲۵ اشتباه تعمیرکاران تلفن همراه و راه های اجتناب از آنها حاصل تجربهٔ چندین‌سال فعالیت در این حرفه است. این کتاب شما را برای رسیدن به اهداف مالی خود کمک خواهد کرد و با رعایت نکات و پرهیز از اشتباهات رایج در این حرفه، لذت کار را برای شما دوچندان خواهد کرد. نویسنده، در نگارش این کتاب سعی کرده با زبانی ساده و به ‌دور از اصطلاحات پیچیده، تجربیات خود و سایر همکارانش را به اشتراک بگذارد. این کتاب به‌صورتی تنظیم شده است که خواننده بتواند با حداقل زمان ممکن، نزدیک به یک ساعت، تمام مطالب را بخواند و در ذهن خود بسپارد. این کتاب می‌تواند راهنمای جامعی برای شما در این مسیر باشد.

برخی از اشتباهاتی که در این کتاب به آن‌ها پرداخته شده عبارتند از «تعهد نداشتن به عالی بودن»، «رعایت نکردن نکات ایمنی و امنیتی»، «درک نکردن احساس مشتری»،‌ «یادداشت‌نکردن گفته‌های مشتری» و «مطلع‌نکردن مشتری به ‌احتمال خاموشی مطلق گوشی و یا از بین‌رفتن اطلاعات آن».

خواندن کتاب ۲۵ اشتباه تعمیرکاران تلفن همراه و راه های اجتناب از آنها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای افرادی که دوره‌های مقدماتی و پیشرفتهٔ تعمیرات تلفن همراه را پشت سر گذاشته، مدارک فنی و حرفه‌ای خود را دریافت کرده‌اند و با گرفتن مجوزهای لازم از اتحادیهٔ تلفن همراه شهر خود، آمادهٔ ورود به بازار کار هستند، مناسب است.

بخشی از کتاب ۲۵ اشتباه تعمیرکاران تلفن همراه و راه های اجتناب از آنها

«درصورتی‌که یک گوشی را برای اولین بار می‌خواهید بازکنید. جهت جلوگیری از وارد کردن آسیب فیزیکی به گوشی و جبران خسارت مالی، حتماً از فیلم‌های آموزشی باز کردن گوشی فوق، در شبکه اینترنت (و سایت‌های معتبر) استفاده کرده و سپس به باز کردن گوشی اقدام نمایید.

به هنگام پذیرش گوشی‌ها و تبلت‌های متفرقۀ ساخت چین و یا هر دستگاهی که به لحاظ فراوانی قطعه در بازار محدودیت دارند، حتماً در نگهداری و تعمیر این مدل‌ها دقت بیشتری شود. شاید با آسیب دیدن یک قطعه و یا مفقود شدن یک قطعه کوچک به دلیل کمبود یا نبود قطعه، زمان زیادی از شما را جهت تهیه آن تلف نماید و یا اینکه باعث ناراحتی و نارضایتی مشتری از شما گردد.

لذا توصیه می‌شود که حتماً در پذیرش و تعمیر این دستگاه‌ها دقت کافی داشته باشید و یا اینکه از پذیرش چنین دستگاه‌هایی در صورت امکان خودداری نمایید.»

نظرات کاربران

کاربر 6046363
۱۴۰۱/۱۲/۲۲

خیلی کاربردی و مفید بود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۷۰ صفحه

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۷۰ صفحه

قیمت:
۴۷,۸۸۰
تومان