دانلود و خرید کتاب زمین متاورسی در نگاه بیع حسین علی بینا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زمین متاورسی در نگاه بیع اثر حسین علی بینا

کتاب زمین متاورسی در نگاه بیع

معرفی کتاب زمین متاورسی در نگاه بیع

کتاب زمین متاورسی در نگاه بیع از حسین علی بینا، امیرحسین فهیمی و عسکری محمدی در انتشارات میراث ماندگار به چاپ رسیده است.

 دربارهٔ کتاب زمین متاورسی در نگاه بیع

متاورس از دو واژه متا و یونیورس ساخته شده است. متا به معنای فراتر و یونیورس به معنای جهان است و این واژه به طور کلی «فراجهان» معنا می‌شود.  

متاورس یا جهان مجازی جایی مانند جهان حقیقی است که شما در آن می‌توانید هر فعالیتی اعم از کار، بازی، برگزاری کنسرت، رفتن به سینما، وقت گذراندن با دوستان و حتی خرید و فروش را انجام دهید. تصور کنید کنسرتی در یک گوشهٔ دنیا در حال برگزاری است و شما می‌توانید بدون اینکه از خانه خارج شوید، در آن مکان حضور پیدا کنید و تمام اتفاقات را در لحظه و بی‌کم‌وکاست تماشا کنید. این موضوع در واقع می‌تواند با کمک دوربین‌های تصویربرداری سه‌بعدی و انتقال آنها به یک هدست واقعیت مجازی، بر بستر اینترنت محقق شود.

میلیون‌ها نفر ساعت‌ها از وقت‌شان را در واقعیت مجازی صرف می‌کنند. امرزوه علاقه‌مندی به مالکیت مجازی به طور چشمگیری افزایش یافته است و رمزارزها امروزه سرخط خبرها هستند.

کتاب زمین متاورسی در نگاه بیع، کتابی است که قصد دارد علم و دین را با هم همگام کند و به مسائل فقهی خرید و فروش زمین متاورسی بپردازد. شاید در نگاه اول به نظرتان خنده‌دار بیاید اما این که جهانی خلق شود که بتوانیم در آن ملک و زمین مجازی بخریم در حال وقوع است پس ما به عنوان مسلمان نیازمند این هستیم که قوانین فقهی آن را بدانیم. نویسندگان این کتاب به بررسی بیع زمین‌های متاورسی در فقه امامیه پرداخته‌اند. این کتاب ۴ بخش دارد. بخش اول تاریخچهٔ زمین متاورسی را بررسی می‌کند. بخش دوم مفهوم‌شناسی متاورس و زمین متاورسی است، بخش سوم به مسائل مرتبط با بیع می‌پردازد و بخش چهارم به متاورس، ارزش زمین متاورسی و به طور کلی مسائل مربوط به خرید و فروش زمین متاورسی می‌پردازد.

کتاب زمین متاورسی در نگاه بیع را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به آشنایی با مسایل فقهی مخاطبان این کتابند.

بخشی از کتاب زمین متاورسی در نگاه بیع

«بیاییم باهم در ابتدای کتاب صادق باشیم منظور ما از صداقت این می‌باشد که در لحظه خواندن پیشگفتار یا دیگر اجزای کتاب در همان لحظه نظر خودمان را ندهیم بلکه پس از مطالعه و فکر کردن مناسب به آن جزء از کتاب نظر خودمان را بدهیم.

در ابتداء می‌خواهم چند مورد از کارهای روز مره خودمان را نام ببرم مانند معاشرت، خرید، کار کردن، شرکت در مراسمات و... از جمله کارهایی می‌باشد که افراد مختلف در زندگی روزمره خودشان انجام می‌دهند حال افرادی سعی دارند که افراد در کمال آرامش در خانه خودشان با وسایلی که دارند به انجام این کارها بپردازند یکی از این پیشرفت‌ها زمین متاورسی می‌باشد زمینی که در دنیای مجازی است ودر آن می‌توان کارهای مختلفی مانند زندگی روزمره خودمان را انجام بدهیم اگر بخواهیم گوشه‌ای از کارهای روزمره را نام ببریم می‌توان معاشرت، خرید، کار کردن، رفتن به موزه هنری، شرکت در کنفرانس‌ها، مزایده‌ها و... را در نظر گرفت ولی انجام فعالیت دراین دنیای مجازی نیازمند بیع یا به عبارت دیگر خرید وفروش در این زمین‌ها میباشد وناگفته نماند اگر تا چند سال پیش، سرمایه‌گذاری در ملک و املاک مجازی تا حدودی مضحک به نظر می‌رسید. اما امروزه داستان کمی فرق کرده است. اکنون شما می‌توانید قطعات زمین و ملک مجازی را در دنیاهای متاورس خریداری کنید. دنیایی مثل بازی سیمز.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۶۷ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۶۷ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
۲۰,۰۰۰
۵۰%
تومان