دانلود و خرید کتاب صحیفه اشک (جلد اول) داوود یداللهی (قطره)
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صحیفه اشک (جلد اول) اثر داوود یداللهی (قطره)

کتاب صحیفه اشک (جلد اول)

معرفی کتاب صحیفه اشک (جلد اول)

کتاب صحیفه اشک (جلد اول) نوشتهٔ داوود یداللهی (قطره) و حاصل کوشش مجمع ستایشگران ولایت (عباس زارعی) است. انتشارات دارالعلم این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر حاوی یک مجموعه شعر با درون‌مایه‌های مذهبی - اسلامی است.

درباره کتاب صحیفه اشک (جلد اول)

کتاب صحیفه اشک (جلد اول) حاوی مجموعه‌شعری به قلم داوود یداللهی (قطره) است. این کتاب در ۶ بخش، شعرهایی دربارهٔ حضرت مهدی (ع)، مناجات و مراثی امام حسین (ع)، مراثی عاشورا و شام غریبان، مراثی حضرت علی‌اکبر (ع) و حضرت علی‌اصغر (ع)، مراثی پس از عاشورا و مراثی حضرت زینب (س) و حضرت رقیه را در بر گرفته است.

شعر فارسی عرصه‌های گوناگونی را درنوردیده است. در طول قرن‌ها هر کسی از ظن خود یار شعر شده است و بر گمان خود تعریفی از شعر به‌دست داده است. حضور شعر در همهٔ عرصه‌ها از رزم و بزم گرفته تا مدرسه و مسجد و خانقاه و دیر و مجلس وعظ، همه و همه گویای این مطلب است که شعر، بی‌محابا، زمان، مکان و جغرافیا را درنوردیده و در هفت‌اقلیم جان و جهان به دلبری پرداخته است. آمیختگی شعر با فرهنگ مردم و اندیشه‌های اجتماعی، این هنر را زبان گویای جوامع بشری ساخته است؛ بدان‌گونه که هیچ جامعه‌ای از این زبان بارز، برای انتقال اندیشه‌هایش بی‌نیاز نبوده است. گاهی شعری انقلابی به پا کرده است و گاه انقلابی، شعری پویا را سامان داده است.

خواندن کتاب صحیفه اشک (جلد اول) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران شعر معاصر ایران پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صحیفه اشک (جلد اول)

«یه شبی یادش بخیر رفته بودیم به جمکرون

با یه دسته گل اشک به دیدن دلبرمون»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۱۳٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۱۶۹ صفحه

حجم

۷۱۳٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۱۶۹ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان