دانلود و خرید کتاب دفتر تحقیق و پژوهش پیش دبستانی فریده اسدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دفتر تحقیق و پژوهش پیش دبستانی اثر فریده اسدی

کتاب دفتر تحقیق و پژوهش پیش دبستانی

نویسنده:فریده اسدی
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب دفتر تحقیق و پژوهش پیش دبستانی

کتاب دفتر تحقیق و پژوهش پیش دبستانی نوشتۀ فریده اسدی است. این کتاب را انتشارات پویش اندیشه خوارزمی منتشر کرده است.

درباره کتاب دفتر تحقیق و پژوهش پیش دبستانی

تمام تلاش کتاب دفتر تحقیق و پژوهش پیش دبستانی بر این بوده است که با بارش فکری، حس کنجکاوی کودک را برانگیزد تا کودک با ذهنی باز و خلاق به جست‌وجوی سؤالات خویش و پاسخ‌های مربوط به آن‌ها برود. داشتن تجربه‌ای خوب و بانشاط از دورهٔ پیش‌دبستانی می‌تواند علاقه و تمایل کودک را به آموزش در سال‌های بعد، صدچندان کند. در این دوره کودکان با گروه هم‌سن آشنا می‌شوند، با آن‌ها رابطهٔ دوستی برقرار می‌کنند و همکاری و مشارکت در کارها، رعایت قوانین و... را می‌آموزند. تمام این‌ها خوب است، ولی کافی نیست. کودکان باید به‌تدریج مهارت فکرکردن و پژوهش را هم بیاموزند.

خواندن کتاب دفتر تحقیق و پژوهش پیش دبستانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای افرادی که مشاغل مرتبط با دبستان و کودکان دارند، مناسب است.

بخشی از کتاب دفتر تحقیق و پژوهش پیش دبستانی

«عزیزم حتماً خیلی خوشحال هستی که وارد کلاس جدیدی شده‌ای و یک مربی مهربان داری آیا دوستی داشته‌ای که برای ورود به پیش‌دبستان ناراحت باشد؟ فکر می‌کنی ناراحتی او از چیست؟ می‌توانی به او کمک کنی که حس خوبی از آمدن به کلاس داشته باشد؟ خوب فکر کن و راه‌حلی پیدا کن. یک عکس از خانوادهٔ خود داخل کادر پایین بچسبان. اگر نتوانستی آن را بچسبانی، شکل آن را بکش. وقتی به کلاس پیش‌دبستان آمدی آن عکس را به دوستانت نشان بده و دربارهٔ آن با دوستانت صحبت کن.

عزیزم، اگر قبلاً به مهدکودک می‌رفتی یک عکس از دوستان قدیمی خود را در کادر پایین بچسبان و دربارهٔ آن‌ها با دوستان جدید خود صحبتت کن شاید بعضی از آن‌ها هنوز هم‌کلاسی تو باشند؛ دربارهٔ خاطرات مشترک خود با یکدیگر صحبت کنید. راهروی ورودی: ابتدا با طرح سؤالات مختلف مهارت فکرکردن را پرورش دهید.

عزیزم، می‌توانی از پدر، مادر یا بزرگ‌ترها کمک بگیری و عکس بچه‌ها و شهرها و مردم کشورهای مختلف را در این صفحه بچسبانی. در این صفحه، لازم است مربی نیز در کار تحقیق مشارکت کند و عکس‌هایی در این‌باره جمع‌آوری کند. کودکان تصاویر را دوبه‌دو به یکدیگر نشان دهند و دربارهٔ آن باهم صحبت کنند. از آن‌ها بخواهید به چشم‌ها، بینی، گوش‌ها، قد و صورت عکس‌ها توجه کنند و تفاوت و تشابه آن‌ها را بیان کنند. از کودکانی که در این کار شرکت کردند درخواست کنید تا دربارهٔ عکس‌هایشان برای دوستانشان صحبت کنند و در صورت امکان دربارهٔ ملیت افراد درون عکس‌ها نیز گفت‌وگو شود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۴۸ صفحه

حجم

۵٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۴۸ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان