دانلود رایگان کتاب پیشگیری از جرم سرقت خودرو و لوازم آن معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان قزوین
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پیشگیری از جرم سرقت خودرو و لوازم آن اثر معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان قزوین

کتاب پیشگیری از جرم سرقت خودرو و لوازم آن

معرفی کتاب پیشگیری از جرم سرقت خودرو و لوازم آن

کتاب پیشگیری از سرقت خودرو و لوازم آن را معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان قزوین تالیف کرده است و انتشارات گیوا آن را به چاپ رسانده است. این کتاب دربارۀ سرقت خودرو نوشته شده و به کارهایی اشاره می‌کند که برای پیشگیری می‌توان انجام داد.

درباره کتاب پیشگیری از جرم سرقت خودرو و لوازم آن

سرقت خودرو و قطعات یا وسایل آن یکی از جرایم علیه اموال و مالکیت افراد است که وقوع آن در بیشتر موارد، نه تنها باعث ایجاد مشکلات مالی و معیشتی برای مال باختگان می‌شود، بلکه می‌تواند احساس ناامنی را در سطح جامعه نیز بالاتر ببرد. در ایجاد بستر لازم برای سرقت از خودرو و وسایل و محتویات آن گروه‌های زیادی دخیل هستند که از جمله می‌توان به: تولیدکنندگان خودرو، قطعات و تجهیزات ایمنی خودرو و شهرداری (برای ایجاد نکردن فضایی ایمن برای خودروها) اشاره کرد. بی‌شک یکی از عوامل عمده در بروز سرقت‌های درون خودرو بی‌توجهی رانندگان به هشدارهای امنیتی و ایمنی است. به طور مثال ممکن است افراد فراموش کند از وسایلی مثل آژیر خطر یا قفل فرمان استفاده کنند یا ممکن است کلید خود را درون خودرو جا بگذارند و فراموش کنند. عدم رعایت این موارد و بی‌توجهی به هشدارها، بستر لازم برای ارتکاب جرم را فراهم می‌کند.

از آنجایی که پیشگیری همیشه بهتر از درمان است، در کتاب پیشگیری از جرم سرقت خودرو و لوازم آن، راهکارهایی ارائه شده که با رعایت آن‌ها می‌توان از بروز سرقت جلوگیری کرد یا احتمال آن را تا حد زیادی کاهش داد. در این کتاب اول به طور خلاصه به مفهوم جرم و سرقت پرداخته شده است و سپس علل و بسترهای ایجاد کننده این پدیده مورد بررسی قرار گرفته شده‌ و در پایان نیز راه‌هایی مفید برای کاهش جرم ارائه شده است. 

خواندن کتاب پیشگیری از جرم سرقت خودرو و لوازم آن به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب به تمامی افرادی که قصد دارند به بالا بردن سطح امنیت جامعه کمک، و از بروز سرقت پیشگیری کنند پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب پیشگیری از جرم سرقت خودرو و لوازم آن

«سرقت خودرو و لوازم آن یک پدیده اجتماعی مجرمانه است. آثار روانی و اقتصادی و اجتماعی متعددی از خود در جامعه بر جای می‌گذارد. اما سوال این است که چه کسانی در بروز این جرم بیش از دیگران نقش دارند؟ تولیدکننده، نصب‌کننده تجهیزات ایمنی یا مالک خودرو. از آنجا که کنش‌های سارقان وسایل و محتویات داخل خودرو امنیت اقتصادی و روانی جامعه، مالباختگان، مالکان و رانندگان وسایل نقلیه را تهدید می‌کند، لذا ارائه راهبردهای اساسی برای توانمندسازی مالک خودرو برای اتخاذ تدابیر پیشگیرانه بیش از پیش ضروری است.»

نظرات کاربران

کاربر 7432268
۱۴۰۲/۰۸/۰۳

عالی

کاربر 7917710
۱۴۰۲/۱۰/۲۷

یعنی من برای ماشینم انجام دادم دیگه ماشین اصلا سمتش دزد نمیاد من ماشینم رو هر روز دزد میزد

Mehrnaz_Pi
۱۴۰۲/۱۱/۱۸

بهتره این کتاب رو خودرو ساز ها بخونن کلا دو صفحه از کتاب یک سری مسائل امنیتی گفته شده که خب ۹۰ درصد جامعه میدونن و توی فضای مجازی هم خیلی تکرار میشه مابقی ضعف شرکت های خودرو سازی رو بیان کرده

دوست من کتاب است
۱۴۰۲/۱۱/۰۱

خیلی عالی بود انشاالله خداوند کسی که این کتاب را ساخته است عاقبت بخیر کوند

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۸۳٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

حجم

۳۸۳٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

قیمت:
رایگان