دانلود و خرید کتاب پرورش خلاقیت در کودکان و نوجوانان تینا بروس ترجمه مهناز شیرانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب پرورش خلاقیت در کودکان و نوجوانان

کتاب پرورش خلاقیت در کودکان و نوجوانان نوشتهٔ تینا بروس و ترجمهٔ مهناز شیرانی و احمد عابدی و سعید حبیب الهی و حمیدرضا عرب بافرانی است. انتشارات یار مانا این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر به این پرسش پاسخ داده است که چگونه کودک خلاقی داشته باشیم.

درباره کتاب پرورش خلاقیت در کودکان و نوجوانان

اغلب از افراد پیرامون خود می‌شنویم که خلاقیت دارند و یا ندارند. دلیل آنکه بعضی از افراد بر این باورند که خلاق نیستند، شاید این باشد که تشویق به خلاق‌بودن نشده‌اند. کتاب پرورش خلاقیت در کودکان و نوجوانان در ۱۰ فصل به موضوعاتی مانند چیستیِ خلاقیت، چگونگیِ انجام‌گرفتن یادگیری خلاق، پرورش خلاقیت در کودکان نوپا، آفرینتش خلاقیت، خلاقیت روزمره و خلاقیت متخصص و خلاقیت تکان‌دهنده و... پرداخته است.

خواندن کتاب پرورش خلاقیت در کودکان و نوجوانان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به پدرها و مادرها و معلم‌ها و مربی‌ها و مشاورهای کودکان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب پرورش خلاقیت در کودکان و نوجوانان

«يكی از جالب‌ترين نكاتی كه در مورد خلاقيت وجود دارد، اين احتمال است كه مغز فراتر از زمان حال و مكان حاضر می‌رود. ما می‌توانيم از زمان حاضر به صورتی فرار كنيم كه تنها منحصر به زندگی مرا نباشد. مثال؛ می‌توانيم به زمان آينده يا گذشته برويم، به صورتی كه به ما اجازه دهد نظريات جديد و افكار مجازی را به وجود آوريم. بدین وسيله ما از محدوديت‌های زندگی خود رها شده وی می‌توانيم برای زندگی خود برنامه‌ریزی كرده و نظريات خود را مرتب كرده، آن‌ها را تغيير دهيم و نوآوری در ايده‌های خود به وجود آوريم؛ يعنی نوآوری‌هایی كه منحصر به فرهنگ ما و حتی به انسانيت است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۶۴ صفحه

حجم

۹٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۶۴ صفحه

قیمت:
۸۲,۰۰۰
تومان