دانلود و خرید کتاب رازهای فن بیان ۲‍ مهدی مینایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رازهای فن بیان ۲‍ اثر مهدی مینایی

کتاب رازهای فن بیان ۲‍

معرفی کتاب رازهای فن بیان ۲‍

کتاب رازهای فن بیان ۲ نوشتهٔ مهدی مینایی است و انتشارات آفرینش مهر آن را منتشر کرده است.آموزش و تمرین کامل اصول فن بیان (کودک و نوجوان)، رفع کم‌رویی، تقویت خلاقیت ذهنی، مهارت کلامی و اعتمادبه‌نفس در این کتاب گنجانده شده است.

درباره کتاب رازهای فن بیان ۲

فن بیان به‌معنی راه و روش و تکنیک است و فن بیان را می‌توان مجموعه‌ای از تکنیک‌ها و روش‌هایی برشمرد که با فراگیری و به‌کارگیری آن‌ها می‌توان به بیانی مناسب و مؤثر دست یافت. ازآنجاکه ما انسان‌ها موجوداتی اجتماعی و ارتباطی هستم، بیان مناسب لازمهٔ ارتباط انسانی به شمار می‌رود. بیان خوب و مؤثر ابزاری برای پیشبرد اهداف در زندگی خانوادگی و حرفه‌ای است. مهارتی که مجهزشدن به آن لازمهٔ ارتباطات مؤثر به شمار می‌آید و این امر بستگی به این دارد که تا چه اندازه از هنر سخن‌گفتن برخوردار باشیم و فن بیان خود را پرورش دهیم. برخی از افراد وقتی دچار استرس می‌شوند، زنجیره‌ای از واکنش‌های فیزیولوژیک در آن‌ها ایجاد می‌شود؛ برای مثال صدای آن‌ها می‌لرزد، پیشانیشان عرق می‌کند، رنگ صورتشان برافروخته می‌شود و این واکنش‌های فیزیولوژیک، تغییر سرعت صحبت‌کردن است. سخنوری که تند و با عجله صحبت می‌کند، استرس و یا بی‌مهارتی خود را نشان می‌دهد. تند و با عجله صحبت‌کردن، دو ایراد اساسی دارد. یکی آنکه شنوندگان، به استرس سخنران پی می‌برند و دیگر آنکه این استرس به شنوندگان نیز منتقل می‌شود و قدرت برداشت، آن‌ها را کاهش می‌دهد؛ همچنین باید در نظر گرفت که برخی از افراد توانایی تحلیل خیلی سریع را ندارند. این بدان معنی است که سریع صحبت‌کردن درک مطلب توسط آن‌ها را کاهش می‌دهد. کتاب رازهای فن بیان ۲ به خوانندگان کمک می‌کند تا به رموز فن بیان پی ببرند و عیب‌های خود را برطرف سازند. مهدی مینایی بیش از ۲۰ سال فعالیت مستمر در نویسندگی و کارگردانی برترین برنامه‌های تلویزیونی، کارگردانی تئاتر و فعالیت در رادیو به‌عنوان کارگردان و نویسنده، انتخاب به‌عنوان بهترین کارگردان تلویزیونی صداوسیما (۱۳۹۰)، مدرس متد نوین در فن بیان و گویندگی و بازیگری و مجری‌گری داشته است. کتاب رازهای فن بیان ۲ و سخنوری حاصل سال‌ها تجربه و فعالیت مستمر و تحقیق و مشاوره از اساتید حوزهٔ فن بیان و هنرمندان و استفاده از منابع و تجربیات همکاران مجری و گویندگان صاحب نام صداوسیما است.

خواندن کتاب رازهای فن بیان ۲ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

آموزش و مطالب بیان‌شده در این کتاب موردتوجه و عنایت علاقه‌مندان به حوزهٔ فن بیان قرار می‌گیرد. اگر هزاران هنر داشته باشید، تا زمانی که نتوانید به‌خوبی سخن بگویید و فن بیان مناسب داشته باشید، نمی‌توانید آن را به دیگران نشان دهید.

بخشی از کتاب رازهای فن بیان ۲

«تعبیر بسیاری از افراد از اصطلاح فن بیان، تلفظ بهتر و ادای کامل‌تر واژه‌ها است. این تعبیر کاملاً درست است، اما با توجه به اینکه عموم جامعه، فن بیان را مهارت خوب صحبت کردن و یا سخنوری می‌پندارند و قطعا همان‌طور که من و شما هم در کودکی آن‌چنان فن بیان بالایی نداشتیم و به مرور بیان بهتری پیدا کردیم، کودکان هم در مسیر بزرگ شدن، به مرور بیان بهتری پیدا خواهند کرد. اما یک نکته مهم و پنهان اینجا وجود دارد: تا زمانی که قرار است فن بیان کودک شما افزایش پیدا کند، باید چقدر فرصت از دست بدهد؟ از چه تعداد دوستی و رابطه صرف نظر کند؟ بیخیال چند موقعیت برای نشان دادن خودش بشود و اصلا باید چقدر از اعتماد به نفس و عزت نفسش را از دست بدهد؟»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۱۶ صفحه

حجم

۲٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۱۶ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان